/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Himmelsk ferie hvor
Fra : svendgiversen
Vist : 676 gange
31 point
Dato : 24-12-10 11:28

Her op til Jul kom jeg til at tænke på denne:

Vor Herre var i tvivl om hvor han skule holde ferie og diskuterede det med Sankt Peter,

Hvad med at tage en tur ned på Jorden? foreslog St. Peter...

Nej, der var jeg for et par tusinde år siden, jeg kom til at gøre en ung jomfru gravid
og de taler om det endnu...

Accepteret svar
Fra : Thyregod8

Modtaget 31 point
Dato : 24-12-10 13:08

Sjov. Hvad med denne her:

Det var Gud Fader og Jesus der sad på en sky og kiggede ned på Mississippi floden. På floden roede en neger stille og roligt af sted og sang "ol' man River.." og havde det ganske rart. Så sagde Jesus til Gud Fader: "Far ville det ikke være morsomt at fjerne negeren hjerne og så se hvad der ville ske? Nej det kan jeg altså ikke. Åh, jo kom nu, plagede Jesus videre. Ja, ja da så vil jeg nøjes med at fjerne kun halvdelen af hjernen. Vvvvssst og halvdelen af den stakkels negers hjerne var væk. Jesus og Gud Fader sad forventningsfulde og iagttog. Men intet skete. Stadig: ”ol’ man River”. Far kunne du ikke fjerne resten af hjernen, så? Jo, jo da så skidt med det. Vvvssst og resten af negerens hjerne var nu væk. Jesus og Gud fader sad forventningsfulde og iagttog et resultat. Først skete der intet, men lige pludseligt mistede negeren fuldstændig besindelsen, greb vildt fat i årerne og piskede af sted hen over floden, idet han højlydt skrålede: ”Og det var Danmark, og det var Danmark, Olé – olé – olé.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 24-12-10 13:39

Der findes en dansk (sønderjysk) version af denne,
da han fik fjernet begge hjerne halvdele sagde han "møjn"...

Kommentar
Fra : Jø_rn

Dato : 24-12-10 13:44
Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 25-12-10 17:23

Tak for svaret Thyregod8.

Kommentar
Fra : Jø_rn