/ Forside/ Interesser / Dyr / Gnavere / Spørgsmål
10  sofus.dk 275
Købe billig halm i Viborg omegn
Fra : HomeAlone
Vist : 1690 gange
100 point
Dato : 19-12-10 20:22

Vi mangler halm til kaninburet. Er der nogle der ved hvor man kan købe dette til rimelige priser i Viborg omegn

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-12-10 20:23

Halmtorvet

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-12-10 20:24

En dyrehandler har alt.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 19-12-10 20:26

Citat
Halmtorvet

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 19-12-10 20:55

Jeg køber nogle store sække hø i Maxi Zoo.... og fylder i hele drivhuset hvor mine to kaniner bor..

Så kan de spise det, eller bygge huler alt efter hvad de nu har lyst til....

Ellers så sæt en annonce op i dit lokale supermarked,hvor du efterlyser halm, så kan det da være der en landmand der har noget han vil sælge dig

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 19-12-10 22:29

http://halm.landbrugsavisen.dk/

Kig i lokalavisen, - spørg landmanden, det er jo ikke meget du skal bruge.
Kig evt. i gul og gratis eller blå avis -
Vi fyrer med halm, og ville gerne bidrage, hvis der kom en og spurgte om halm til et kaninbur.
Der er da masser af landmænd omkring Viborg.

Kommentar
Fra : krestenklit

Dato : 20-12-10 13:07

@Teil: Halmtorvet - skal man så have en stråmand, hvis man selv er en hønisse?
OK, men timingen er vigtig. Hvis du havde bragt dine to indlæg i modsat rækkefølge, kunne I måske have leet sammen.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 20-12-10 13:27

>Der er da masser af landmænd omkring Viborg.

Det er rigtigt og den bedste og billigste halm får du 10 km nord for i min hjemby Skals,
jeg kan godt anvise et par gårde med masser af halm...

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 20-12-10 14:02

Plantorama i Viborg
Land og Fritid (dlg)

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 23-12-10 15:40
Godkendelse af svar
Fra : HomeAlone

Dato : 06-01-11 16:07

Tak for svaret Nordsted1.