/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Upload af PDF-fil
Fra : BWJ
Vist : 1807 gange
300 point
Dato : 08-12-10 17:54

Ved upload af PDF-fil til en hjemmeside, meldes at der er "Utilstrækkelig data til billede". - Udbyder Surftown.dk - Opload sker via FTP-program FileZilla. Jeg har prøvet at uploade den samme fil via Microsofts FrontPage 2003. Udbyder web10.dk - Dette fungerer uden problemer. Har også sendt PDF-filen til trykkeriet, det er et lille foreningsblad, uden problem. Hvor hulen ligger fejlen???
Mvh

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-12-10 18:00

filen i sig selv er ikke for stor, men der er vel en max størrelse på billeder der må ligge på hjemmesiden

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-12-10 18:19

Surftown.dk tillader åbentbart ikke upload af PDF filer!

Kommentar
Fra : BWJ

Dato : 08-12-10 18:52

Jeg har været omkring Surftown.dk, men de har ikke nogen løsning!!!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-12-10 18:56

Kan du uploade den hvis du pakker den som zip fil?

Kommentar
Fra : BWJ

Dato : 08-12-10 19:02

Klaudi
Åh... det har jeg ikke prøvet. Vil gøre forsøget, men har ikke tid mere i dag. Vender tilbage med svar senere.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 300 point
Dato : 08-12-10 19:06

Ok,for hvis du kan det, har du fundet fejlen, måske

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 09-12-10 11:42

Du har vel ikke overskredet den grænse = antal MB, du har til rådighed på webhotellet hos Surftown.dk?
Man har jo kun ret til at bruge det antal MB man betaler for, ellers skal man opgradere sit webhotel til mere plads!

Har min egen side hostet hos Surftown, og jeg har ingen problemer med at uploade .PDF filer til mit domæne!

Godkendelse af svar
Fra : BWJ

Dato : 10-12-10 15:12

Tak for svaret Klaudi. Jeg har forsøgt at oploade via FileZilla til en tredie hjemmeside, med godt resultat. Det sidst forsøg jeg vil prøve er, at bygge siden op fra bunden, der ligger måske et eller andet og forstyrrer - hvem ved . . . Tak for din tålmodighed

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-12-10 15:31

Velbekomme