/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Hvem er Ronny Huber
Fra : 123nu
Vist : 1176 gange
30 point
Dato : 07-12-10 17:07

Hvad siger man til sådan en mail. jeg kender ham ikke

My name is Ronny Huber;
I am a hiring manager with International headhunting company(IHC),
I would like to offer you a job of an Area Representative of building company.

An Area Representative's responsibilities include:
* Work with costumers
* Paper work
* Preparing reports
* Various contacts to the customers and partners * Etc.

Job Requirements
* Well English
* Telephone appointment setting and interviewing experience
* Strong communication skills, both on the phone and in person, are required

Please note that you will need a PC with Internet connection,
as well as a working cell phone or a landline to successfully perform as Area Representative.
This job would allow you to work from home or office, since all your functions will be done through a web-based interface,
which can be accessed remotely.

The starting salary is 3.800 EUR per month, which can be increased depending on your performance level.
We offer paid holidays, vacation, and education reimbursement.

Our work environment is very dynamic.
Our people are valued.
Apply for today!

Please forward your resume along with your contact information to the following email: Ronny@eu-citezen.com

Attention! We are looking for the people who have a right to work in Europe

Return-Path: <feddy23@azet.sk>
Received: from fep28 ([80.160.76.232]) by fep34.mail.dk
(InterMail vM.7.09.02.02 201-2219-117-103-20090326) with ESMTP
id <20101207155857.IYFW22649.fep34.mail.dk@fep28>
for Tue, 7 Dec 2010 16:58:57 +0100
Return-Path: <feddy23@azet.sk>
Received: from [93.124.15.24] ([93.124.15.24:43868] helo=sura.ru)
   by fep28 (envelope-from <feddy23@azet.sk>)
   (ecelerity 2.2.2.45 r()) with ESMTP
   id 2E/22-05806-EB95EFC4; Tue, 07 Dec 2010 16:58:55 +0100
Date: Tue, 07 Dec 2010 16:58:54 +0100
Received: from 93.124.15.24(helo=uckbijq.vxlibovamoh.org)
   by sura.ru with esmtpa (Exim 4.69)
   (envelope-from )
   id 1MMAWB-5092nq-DD
   Tue, 7 Dec 2010 18:58:54 +0300
Message-ID: <2E.22.05806.EB95EFC4@fep28>
Subject: New position
MIME-Version: 1.0
Importance: High
Content-Type: text/html

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-12-10 17:09

Den mail stritter du bare ud.... og tjekker din pc for virus for en sikkerheds skyld

Kommentar
Fra : åbenbart

Dato : 07-12-10 17:12

En flinker fyr, som du kan blive venner med her:
http://www.facebook.com/people/Ronny-Huber/1447361073

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 07-12-10 17:12

Lyder som noget fusk, men søg på nettet og der kommer mange Ronny Huber frem.
Men jeg synes den email adresse ser mig noget suspekt ud.
feddy23@azet.sk

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 07-12-10 17:18

Da du ikke har kontaktet manden, ikke bedt ham skrive - sletter du mailen. Så nemt - og ude af din verden.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 07-12-10 17:31

Firmaet eksisterer heller ikke, så helt ud til højre med den mail

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 07-12-10 17:44

Det er spam !!!

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 07-12-10 17:49

Alene det at han har anskaffet din e-Mailadresse, er nok for mig til at skyndsomt anmelde den til dansk eller udenlandsk spam, og ikke bare tænke på at reflektere på denne.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-12-10 18:59

det er bare en svindler

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 07-12-10 19:34

Ingen tvivl væk med den.
Jeg ville godt føre denne tråd lidt videre, hvad gør vi for at slippe for dem.
Jeg har selv min egen mail server kørende og vil gerne filtre dem fra der.
Får for tiden 30 hver dag lige til kassen.
skylder at sige det er en Ubuntu linux der håndterer mails for mit domaine
hilsen Steen

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 07-12-10 20:17

Jeg har lige fået et brev magen til fra "Alden Quintana", men jeg har nu ikke tænkt mig at ansøge...

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 07-12-10 20:29

ha ha
det er ihvertfald ikke fra julemanden -
har lige slettet en magen til blot med navnet Hal Webber;

Accepteret svar
Fra : åbenbart

Modtaget 30 point
Dato : 08-12-10 12:16

Det er, naturligvis, fup og fidus - Nogen hopper, åbenbart, på det, siden der bliver sendt i stimevis af lignende e-mail ud til sagesløse modtagere, som e-mail robotter, eller hvem det nu er, fisker op.

En gang fik jeg fra et eller andet tysk firma i Bermen (hvor jeg aldrig har været)
en e-mail om, at jeg havde udført noget arbejde for dem (som jeg ikke kendte),
og så skulle man lige have kontonummeret på min bank, så de kunne overføre på min konto - D-mark eller Euro ...

Disse gode penge var sat ind på en tysk bank i en tysk by, som jeg heller aldrig havde været i ...

Har ganske vist været i mange tyske byer - men aldrig disse

så : svindel fra ende til anden

Men, nogen bliver vel lokket ?

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 10-12-10 06:30

spam

Godkendelse af svar
Fra : 123nu

Dato : 25-01-11 16:31

Tak for svaret åbenbart.