/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Litteratur / Spørgsmål
10  dova 560
Gratis "bog" med Ekstra Bladet ?
Fra : sne-fnug
Vist : 669 gange
10 point
Dato : 05-12-10 16:36

Ekstra Bladet på Torsdag den 9. December :

Gratis 72 sider med "I morgen angriber vi igen" skrevet af Kim Hundevadt.

Den er faktisk ret god. Har læst den fra biblioteket ...

http://www.kimhundevadt.dk/

*********************************************
Spørgsmål:
Vil I købe Ekstra Bladet på torsdag på grund af det,
eller er I lige glad ?
********************************************

Gider ikke sende det som et "Tip", for jeg ved, at der sidder personager på spring ...
for at give - 30 points.

Så det lader jeg så være med ...

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 20 point
Dato : 05-12-10 17:18

Måske kunne jeg finde på at købe i morgen, men det skal lige siges at det jo ikke er en komplet bog, der er kun 72 sider ud af 282

Kommentar
Fra : sne-fnug

Dato : 05-12-10 17:35

Well. Så var det måske godt nok, at det ikke kom som et "Tip", alligevel ...

Men muligvis er det en komplet bog ?

Er dog ikke sikker ...

Men "Jægerbogen", som Politiken optrykte "illegalt" fyldte kun ca. en 10 del af bogen, som kom senere, og som jeg har læst.

Det var den komplete "Jægerbog" - Men trykt med mindre skrifttyper, mere tæt pakket - uden billeder - Og bogen var da også bedre at læse.
Men altså, til en noget højere pris.

Lånte den dog på biblioteket, da jeg allerede havde læst den i Politiken

Godkendelse af svar
Fra : sne-fnug

Dato : 05-12-10 17:56

Tak,, for svaret Fijala, men husk det er ikke i morgen, men på, ,torsdag ...