/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Sharepoint
Fra : Dieter
Vist : 1186 gange
200 point
Dato : 03-12-10 14:29

Jeg har den engelske ugave af Frontpage 2003.
For at kunne downloade min
Webside og have direkte adgang til Serveren, skal jeg vist nok indstallere Shrepoint Frontapage. Jeg har en anvisning på dansk. Men ved ikke hvordan jeg skal gøre det på min engelske udgave af Frontpage.
Er der mon nogen, der kan give en fyldestgoerende forklaring eller anvisning ?

Accepteret svar
Fra : knh15

Modtaget 210 point
Dato : 03-12-10 15:02

Let nok.

Gå til Microsofts download side og download Microsoft SharePoint designer 2007.... på dansk, den er gangske gratis og du kan åbne alle dine Frontpage sider i den.

Sådan har jeg selv gjort og er yderst tilfreds. Kan du finde ud af at bruge FP kan du også bruge SP

Kommentar
Fra : mikael.beck

Dato : 03-12-10 15:02

Hej Dieter, måske lidt hjælp her:

SharePoint Designer kan gratis downloades fra Microsoft både på Engelsk og Dansk.
Dette program afløser FrontPage 2003 og er fuldt konvertibelt, så du kan åbne din hjemmeside
i det.
Den udbyder der hoster din hjemmeside skal understøtte FrontPage for du har fuldt udbytte af
programmet.

Hilsen

MB

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 03-12-10 15:06

Tak for svaret knh15.
ville gerne takke jer begge to , men ved ikke om i begge laeser dette her.

Kommentar
Fra : knh15

Dato : 03-12-10 16:49

Godt du kunne bruge svaret og jeg håber du får glæde af det.... Funktionerne i SP er stort set de samme som i FP, bare en nyere udgave.