/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Kontrol af webshop i Tyskland
Fra : ivanovic1
Vist : 2717 gange
50 point
Dato : 24-11-10 14:34

Hej Alle,

Når man ønsker at kontrollere en webshop i Danmark, kan man benytte www.trustpilot.dk

Nu er det sådan, at jeg øsnker at kontrollere en webshop i Tyskland, ved godt at trustpilot også findes i Tyskland, men findes der nogle andre hvor man kan kontrollere en tysk webshop, da ingen har kommenteret disse webshops på trustpilot.

Det drejer sig bl.a. om denne webshop http://www.printware.de og http://www.octopus-office.de

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 50 point
Dato : 24-11-10 16:04

hej.
her event.
http://www.trustpilot.de/

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 24-11-10 16:26

Hej Piaskov. Skrev faktisk følgende i ovenstående

"ved godt at trustpilot også findes i Tyskland, men findes der nogle andre hvor man kan kontrollere en tysk webshop, da ingen har kommenteret disse webshops på trustpilot."

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 24-11-10 16:46

Undskyld...havde jeg så ikke lige fået med.

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 24-11-10 16:57

Helt ok

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 24-11-10 17:20

Jeg kan se på denne side http://www.octopus-office.de/ at de har et symbol for Trusted Shopshttp://www.trustedshops.com/ - men umiddelbart ved ikke hvad det dækker over.

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 25-11-10 14:03

Kan man virkelig ikke på nogen måde se om disse webshops er seriøse og ok at bestille fra?

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 25-11-10 14:11

Hvorfor skulle de ikke være ok - jeg har handlet på mange udenlandske side uden problemer.

Og hvis du er nervøs, så køb på en dansk side - jeg tror ikke, at der er de store prisforskelle.

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 25-11-10 14:33

Jo der er kæmpe prisforskel. Den vare som jeg skal have koster 175 kr I Danmark og 6 euro i Tyskland. Når man skal bruge nogle stykker er der lidt at spare. Når jeg handler på en hjemmeside uanset om det er en Dansk eller Tysk vil jeg gerne sikre mig at de har en god service mv. Så derfor benytter jeg trustpilot.dk for at kontrollere de danske webshops. Nu efterspørger jeg om der findes noget tilsvarende i Tyskland.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 25-11-10 14:43

Citat
Den vare som jeg skal have koster 175 kr I Danmark og 6 euro i Tyskland.
Er det så samme kvalitet, og hvad med portoudgift?

Du kan jo altid prøve med et mindre køb, og hvis det så er ok - kan du købe de næste.

Jeg har selv gjort tilsvarende i Danmark, da jeg skulle købe tonerpatroner - og det var kopi udgaver, så jeg ønskede at kontrollere dem inden det store indkøb.

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 26-11-10 23:39

Man kan spare pænt mange penge i tyskland, jeg købte et vand testsæt for nylig for 360 kroner, det koster omkring 750 kroner herhjemme :/

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 10-12-10 15:35

Jeg bestilte fra http://www.octopus-office.de og varerne kom frem...

Godkendelse af svar
Fra : ivanovic1

Dato : 10-12-10 15:36

Tak for svaret piaskov.