/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Godbidder storkøb
Fra : Thomas.Haugaard
Vist : 1462 gange
200 point
Dato : 23-11-10 18:41

Det kan jo ikke være meningen at man skal betale mere end 60 kr kiloet for tørret kallun og tørrede griseører.

Men hundene elsker det jo som supplements foder så hvor kan man købe det som storkøb alternativt andre tørrede dyre produkter til en rimelig penge.

Kan man eventuelt få det billigt i tyskland

vh

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 23-11-10 18:53

hej Thomas.
jeg ved ikke hvad kg. prisen er...men jeg ved at Aldi i Tyskland har dem og de kan med stor fordel købes dernede.
Jeg har selv hjembragt en del poser til min søsters schæfer og de sagde der var en del kr. at spare.
Du må så ikke spørge mig hvad jeg gav for det husker jeg ikke. Købte dem sammen med en del andet.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 23-11-10 18:58
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-11-10 19:18

Citat
alternativt andre tørrede dyre produkter til en rimelig penge.

Tørfisk!!! Jeg har endnu ikke mødt en hund der ikke kun li dem.... at de så får en forfærdelig dårlig ånde, er en anden snak

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 23-11-10 19:20

Nordsted

De elsker dem men de skal spises inde såååååå

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 210 point
Dato : 23-11-10 19:30

De har ofte rigtig rigtig gode tilbud i www.maxizoo.dk.
Du kan tilmelde dig deres tilbudsavis, - så kan du holde øje med gode tilbud. For 14 dage siden havde de kæmpe poser med griseører, - men så ikke efter hvad tilbudspisen var.

Her er et tysk link - ved ikke om det er billigt.
http://www.zooplus.de/shop/hunde/hundesnacks/vom_fisch/1531

Nu skal vi spise, - så smutter

Kommentar
Fra : xou

Dato : 23-11-10 19:40

i england køb for mere end 1200,- og det er gratis fragt.
http://www.medicanimal.com

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 23-11-10 19:52

Snak med din lokale dyrehandler, om du kan få noget mængderabat.

Godkendelse af svar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 23-11-10 21:28

Tak for svaret katekismus. Glimrende link og tak for alle de andre gode svar