/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
Ustabil Fash?
Fra : dogvillestar
Vist : 767 gange
500 point
Dato : 23-11-10 06:30

Har for nyligt opgraderet til Win 7 og har så geninstalleret den nyeste version af flash, men flash'en er ustabil!

Det er lige som om at den slår fra og til af sig selv, sådan temmelig tit, hvilket jeg kan se når jeg f.eks spille Mafiawars på Facebook og netradioen slår også fra!!

Det er ski.. irriterende og der er 500 point til en varig løsning på problemet + 500 ekstra oveni!

Har selvfølgelig prøvet at afinstallere og geninstalleret flash + geninstalleret Firefox, men uden virkning!!

Anyone?

(svarer først senere - arbejdet kalder!)

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-11-10 10:00

Har du ikke en 64 bit maskine for så skal du hente flash til 64 bit. Jeg har selv 64 bit og jeg har installeret en betaversion til 64 bit. Og jeg har ingen problemer, heller ikke ved spil.

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 500 point
Dato : 24-11-10 08:19

Prøv at slette dine flash cookies ...NEJ; det er IKKE det samme som internet-cookies !!!

Selv har jeg lavet en batch-fil til samme formål, men man kan i stedet benytte f.eks. Ccleaner som også sletter Flash cookies, hvis man under fanen; "Programmer" har sat flueben ved [V] Adobe Flash Player.

Hent evt. Ccleaner hér: http://www.piriform.com/ccleaner/download

*.bat filen jeg selv benytter under opstart ser således ud:
Kode
@echo off
:: reset alle eksisterende cookies og undermapper for flash
rd /q/s "%APPDATA%\Macromedia\Flash Player\#SharedObjects\"
md "%APPDATA%\Macromedia\Flash Player\#SharedObjects\"
rd /q/s "%APPDATA%\Macromedia\Flash Player\macromedia.com\support\flashplayer\sys"
md "%APPDATA%\Macromedia\Flash Player\macromedia.com\support\flashplayer\sys"
cls

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : dogvillestar

Dato : 24-11-10 15:42

Tak for svaret molokyle.

Fik selv ordnet problemet, men du får de 500 p alligevel

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-11-10 16:37

Ok. ..men: 'hvordan' ordnede du det dogvillestar?

Det ku' måske være rart, at vide for andre?

</MOLOKYLE>