/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kopiering af mails fra OE til USB-nøgle
Fra : lgs
Vist : 1103 gange
60 point
Dato : 07-11-10 17:13

Jeg efterlyser en metode til at kopiere et bundt mails fra Outlook Express 6 til f.eks. en USB-nøgle - har tidl. kopieret enkeltmails, men at markere et antal mails og samlet kopiere dem til andet drev ligger uden for mine evner. På forhånd tak for den hjælp, der altid herinde står beredvilligt til rådighed.
Leif

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-11-10 17:25

Du kan kopierer dem fra denne placering
C:\Documents and Settings\BRUGERNAVN\Lokale indstillinger\Application Data\Identities\{DA58DCCD-F832-4FB6-A9D3-B9276EE89CF2}\Microsoft\Outlook Express

ved ikke om det lange nr er det samme?

Det kræver så at der er oe på den pc du vil kopiere til

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 07-11-10 17:26

Du skal eksportere dem inde fra menuen filer. Derefter vælger du hvor de skal ligge og vælger da USB nøglen
Nu kan du tage næglen med hen til en anden PC om importere mailen.

Men hvis der er for at genne mailsene for at kunne læse dem kan du vælge at udsfrive dem som PDF. Hent dette lille gratis program CutePDF, det ligger sig som en printer, men udskriver ikke noget, men gemmer istedet alt som en PDF fil. Der vælger du så også USB nøglen til at gemme på.

http://cutepdf-writer.dk.malavida.com/d2014-download-gratis-windows

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-11-10 17:30

Eller åbn OE og marker de mails du vil kopiere, klik og træk dem ud på Skrivebord eller på USB pind

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-11-10 17:33

Eksporter er kun til Outlook eller Microsoft Exchange

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-11-10 19:20

Eller

Marker dine mails sådan:
Marker den øverste
CTRL tasten + a
Ctrl + C
Stil dig i en mappe du har oprettet på skrivebordet
Ctrl + v
Nu kan du flytte mappen over på din memorystick

Kommentar
Fra : lgs

Dato : 08-11-10 23:01

Tak for hjælpen, hvoraf Eyvind´s var den, der let og ubesværet bragte mig videre. Det med pointsystemet har jeg vist ikke rigtigt fattet, men Eyvind fortjener mine.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-11-10 23:20

Selv tak - og jeg bruger ikke de point til noget.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-11-10 16:41

Så klikker du bare på Accepter ved Eyvinds ?