/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Fjernundervisning / Spørgsmål
10  jensalexa.. 300
Giversen?
Fra : frieda
Vist : 950 gange
50 point
Dato : 05-11-10 10:44

Er du ikke blevet udelukket endnu?

Juppen kan åbenbart ikke lide kritik:

"Din (min) profil er blevet udelukket fra dette spørgsmål af Juppen, du har derfor ikke rettigheder til at kunne tilføje nogen kommentar eller på anden måde deltage i denne debat. "

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 60 point
Dato : 05-11-10 10:48

Nej, jeg er ikke udelukket, (endnu).

Det manglede da også bare, jeg har jo lige hjulpet..

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 06-11-10 09:21

Tror ikke det var løftede pegefingre, at spørgeren havde brug for, frieda
Kig en gang på Studieportalen, der er et hav af den slags spørgsmål, og eleverne lærer trods alt en del ved, at spørge os frem for bare at skrive af fra en kammerat, som vi gjorde i de gode gamle dage - ha ha ha

Godkendelse af svar
Fra : frieda

Dato : 08-11-10 21:20

Tak for svaret svendgiversen.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 08-11-10 21:27

Selv tak,

Svend, der er bedre til matematik end tysk