/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Heste spil på internettet
Fra : xZagros
Vist : 652 gange
80 point
Dato : 26-10-10 21:10

hei!

jeg spiller inde på en side der hedder net-hesten og jeg kune godt tænke mig at få nogle sjældne hest der inde men vil ikke spare op til dem og så tænkte jeg på om i ved hvordan jeg kan snyde mig til at få dem ???

Det vil sige jeg har en store bror som kan alt det der med koder da det er hans jopb men han vil ikke sige hvordan jeg kan ændre en billig hests id til en sjælden hests id så vil ikke ikke nok hjælpe pleeeaaase

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 26-10-10 22:02

Du søger konstant "gratis koder" - f.eks. i dit spørgsmål vedr. prduktnøgle til word.

http://www.kandu.dk/Spg150687.aspx

Og så annullerer du spørgsmålet, og derved bliver din statistik dårligere:
Citat
Spørgsmål
- Ubesvarede 2
- Besvarede 1
- Annullerede 8
- Slettede 0
Ialt 11

Skulle du ikke smutte på Arto?

Kommentar
Fra : xZagros

Dato : 26-10-10 22:26

nej gider da ikke ind på sådan en PIIIP side så bland dig udenom!

Kommentar
Fra : webm

Dato : 26-10-10 23:04

Citat
nej gider da ikke ind på sådan en PIIIP side så bland dig udenom!

Hvem tror du egentlig du er? Tror der er en eneste der vil hjælpe dig med at snyde for derefter at blive snydt?

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 40 point
Dato : 27-10-10 03:14

Din storebror har jo et formål med ikke at oplyse Dig noget, og det er at få Dig ud af alt det snyderi.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 27-10-10 14:14

- spørg din storebror om det ikke er længe siden han har tævet dig...

Kommentar
Fra : xZagros

Dato : 31-10-10 23:01

LAD NU VÆR MED AT SKRIVE DE DER FUCKING DUMME KOMMENTARE DET ER DER SLET IKKE NOGEN GRUND TIL DET ER ALTSÅ FOR DUMT SÅ LAD VÆR!!!!!!

Godkendelse af svar
Fra : xZagros

Dato : 31-10-10 23:08

Tak for svaret LuffeA.