/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Billige skisportssteder?
Fra : cristian2
Vist : 430 gange
50 point
Dato : 14-10-10 16:23

Hvis man er en stor familie som gerne vil rejse til et skisportssted hvor der er billigt - men samtidig mange pister. Hvor skal man så vende blikket? Bulgarien, Tyrkiet, Serbien...?

Hvis nogen har konkret erfaring med det, vil vi meget gerne høre om det! Vi regner med at arrangere turen selv (booke fly, tranfer, hotel osv.)

Findes der hjemmesider der kan give én overblik? (som ikke bare er et skjult rejsebureau)?

Tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-10-10 16:30

Sälen Sverige

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 14-10-10 16:31

Livigno i Norditalien er da også et bud. Jeg kender flere der selv kører dertil, der er ikke så langt - og så tager de biltoget det sidste stykke vej

http://www.google.dk/#hl=da&biw=1516&bih=634&q=livigno+ski&aq=1&aqi=g10&aql=&oq=+Livigno&gs_rfai=&fp=868d2f6dea423984

Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 01-12-10 07:34

Tak for svaret Nordsted1.