/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Konkurrence for ikke fotografer
Fra : jtlaursen
Vist : 698 gange
100 point
Dato : 14-10-10 11:16

Hvilke steder kan man deltage i fotokonkurrencer for ikke prof. fotografer ala "Årets pressefoto". Takker

Kommentar
Fra : jtlaursen

Dato : 14-10-10 11:21

Fandt selv lige: http://fotokonkurrencer.dk/

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-10-10 11:48
Kommentar
Fra : kj

Dato : 14-10-10 13:48

www.sdf.dk/

Prøv også at finde en fotoklub i nærheden af dig, hos ovenstående kan du sikker også finde links til klubber.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 14-10-10 13:50
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-10-10 14:44

TV2 vejret

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 14-10-10 17:04

Giver mig lige lejlighed til at ride en af mine sure kæpheste:
Det er usmageligt som aviser, blade, tv osv bare beder folk sende deres billeder ind, som avisen så kan bruge gratis og dermed tage brødet ud af munden på en ærlig pressefotograf eller freelancer.
Men folk er så stolte over at se deres (ofte elendige mobiltelefon-)billede i avisen, at de bare gør det. (Ja,ja, Granner -jeg ved jeg selv også har gjort det en gang her i lokalavisen), men det burde standses. Hvor er pressefotografforeningen??
PS Den der Nat. Geo.-konkurrence er rigtig svær at vinde.
Men good luck!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-10-10 17:20

Citat
PS Den der Nat. Geo.-konkurrence er rigtig svær at vinde.

Det er den ikke

Kommentar
Fra : jtlaursen

Dato : 14-10-10 17:35

Jeg vinder den selvf. uden anstrengelse

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 15-10-10 07:23

For glade amatører - http://www.24.dk/group/digitalphoto