/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Scrollbar i Expressionweb
Fra : starphoto
Vist : 581 gange
300 point
Dato : 11-10-10 14:11

Jeg er ved at lave en HP ud fra en skabelon i Expressionweb 2

Jeg vil gerne have en scrollbar på mine sider, da nogen kommer til at fylde mere end andre, og det ser ud til, at det som ikke kan være indenfor siden, blot kommer til at ligge udenfor.....uden scrollbar.

Er her nogen som har fundet fidusen til det, jeg kan ikke se det.

Jeg bruger den template som hedder Personal 3

På forhånd tak

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 300 point
Dato : 11-10-10 15:14
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-10-10 16:49

Der kommer da automatisk scrollbar på når siden er større en vinduet den vises i

Tror ikke du kan lave den permanent på alle sider!

Kommentar
Fra : starphoto

Dato : 12-10-10 13:03

Stouenberg : tjekker det lige

Klaudi: Nej hvis teksten bliver for lang til at kunne være på siden, går den blot ned over (det er i et template), og den viser sig også sådan når man ser et eksempel af den side der er lavet.

Jeg ville meget gerne at jeg kunne lægge en scrollbar "KUN" på den container hvor teksten ligger, altså så side hoved og fod bliver stående, og siden derimellem kan scrolle.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-10-10 16:07

Hva' så med at putte den i en IFRAME, den kan du give højde og bredde,
hvis man altså kan det i Expressionweb

Kommentar
Fra : starphoto

Dato : 12-10-10 18:34

Klaudi: Ja det er jeg så i tvivl om, om man kan.

Jeg har nu fundet ud af at lave en scrollbar, som er brugbar hvis nødvendigt, men min sidefod forsvinder....

Ingen løsninger uden nye problemer................

Godkendelse af svar
Fra : starphoto

Dato : 21-10-10 07:36

Tak for svaret Stouenberg.

Det var okke 100% dette men ledte mig i den rigtige retning.