/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Panda pop up på spansk
Fra : susanne72
Vist : 568 gange
100 point
Dato : 09-10-10 11:26

Jeg har installeret Panda Antivirus og er egentligt fuldt tilfreds med dette.

MEN efter den seneste opdatering får jeg af og til en pop op fra quick launch toolbaren med reklame/forslag til at opdatere etc fra Panda. Jeg er ikke helt klar over hvad det faktisk går ud på da beskeden er på SPANSK!!!

Nogen der ved, hvordan man deaktiverer denne pop up - alternativt bare får den ændret til dansk. Sidste ville være godt nok men vil selvfølgelig helst have den helt væk.

Har prøvet pandas hjemmeside uden held

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-10-10 14:45

Hvad er det for en quick launch toolbar du har - er den nede i processlinien eller oppe som en ekstra værktøjslinie.

XP / Vista / win7 ??????????????

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-10-10 17:19

Panda er ikke så kendt, så det er ikke sikkert at du kan få hjælp her på Kandu, men prøv om du kan finde toolbaren i Tilføj eller fjern programmer, det er meget få toolbar som gør noget nyttig så hvis ikke du absolut vil beholde den så fjern den, bedst hvis den er i Tilføj fjern programmer men den kan også deaktiveres i browseren, hvilken browser bruger du?

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 09-10-10 23:34

Citat
beskeden er på SPANSK!!!

og hvor har du DEN origanale Panda Antivirus fra

mig bekendt får man KUN besked om OPDATERINGER
eller manglende LICENS / eller betaling/ opdatering til samme

Citat
Har prøvet pandas hjemmeside uden held

den ligger vel i ESPANIE også....

hvor går det GODT i ??? DK

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 09-10-10 23:37

Citat
Panda er ikke så kendt

Øhhhhh_
sover du også på marken

PANDA er noget af det NÆST mest downloade ANTI _ virus program/
efter AVG/ og AVAST

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 09-10-10 23:40

Citat
fra quick launch toolbaren med reklame/forslag til at opdatere etc fra Panda

og så ved VI ANDRE at Panda IKKE smider
Citat
LORT ud til HØJRE

+,

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 09-10-10 23:42
Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 09-10-10 23:45

har du EGENTLIG en FIREWALL
der kan holde LORT UDE og ikke INDE...

Kommentar
Fra : susanne72

Dato : 10-10-10 12:56

@ Eyvind: I proceslinien. Jeg kører WIN XP.
@ o.v.n. Nu var det ikke toolbaren jeg ville fjerne. Jeg har fuldstændig styr på at customisere mine toolbars, og selv hvis jeg fjerner Panda fra Quick launchen popper disse beskeder alligevel op.
@ Spam-free. Tak fordi du dermed udstiller din inkompetence omrking løsning af dette problem. Dine evt. råd tør jeg end ikke følge! Jeg kører [B]udelukkende [/B] og uden undtagelse med originalt software. Antivirussen senest opdateret online via http://www.pandasecurity.com/denmark/ via mit customer login. Beskeden på spansk går ganske rigtigt bla på opdateringer - som også skrevet i mit spørgsmål, som du tilsynelande ikke har læst til ende førend du løb til tasterne. Måske nærtagen, men tager det sq som en fornærmelse at spørge om jeg har en firewall.

Konstruktive og kompetente løsningsforslag modtages meget gerne

Foreløbigt tak til Eivind og o.v.n - byd gerne ind igen