/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
Køb af Ipad
Fra : Daxxa
Vist : 1140 gange
300 point
Dato : 16-09-10 20:54

Hejsa Kandu'er..

Da jeg har familie i Canada og har set meget på en Ipad så har jeg lige et par spørgsmål:

Da den er meget billigere i Canada ville det jo være smartest, men er der nogen mulighed for at ændre sproget til Dansk når jeg får den?
Hvad med opladning, sker dette ikke via usb? Og vil sige jeg kan bruge hvilken som helst computer?
Her er et link til den: http://www.apple.com/ca/ipad/

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 17-09-10 09:26

Citat
Da jeg har familie i Canada

de kan vel spørge i butikken

Accepteret svar
Fra : Dahab

Modtaget 300 point
Dato : 17-09-10 15:21

Mht sprog, er der, eller kommer der garanteret snart en application der vil gøre dette lettere.

Opladningen kan sagtens gøres fra din egen PC herhjemme, der er ingen problemer.

God fornøjelse med den, du bliver sikkert meget glad for den

P.S Hvad skal du betale for en derovre ? Bare lige nysgerrig...

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 17-09-10 17:35

Mange tak skal du have, Jeg skal give 550 $ for den med 32 Gb :)

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 17-09-10 22:29

Hvis du venter nogle måneder vil Ipad blive en integreret del af Ipod, og du vil kunne få den meget billigere...

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 18-09-10 09:27

@Daxxa

Ja, det er en noget anden pris end man kan få den til herhjemme.
Håber du bliver glad for den.

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 18-09-10 11:23

Det er nemlig det :) , Men er du sikker på det med opladningen?

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 18-09-10 14:03

Ja, der er ingen problemer med opladningen.
Du kan oplade enten fra PC eller fra stikkontakt, så ingen problemer

http://www.apple.com/dk/ipad/specs/

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 21-09-10 19:59

Er du overbevist ?

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 23-09-10 18:26

Ja det er jeg

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 01-10-10 13:09

Super, så skulle du måske lukke spørgsmålet

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 14-10-10 15:39

??

Godkendelse af svar
Fra : Daxxa

Dato : 14-10-10 21:35

Tak for svaret Dahab, Så fik jeg den da endelig lukket