/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Ændre nøgle og navn...?
Fra : larsbjoern
Vist : 7927 gange
100 point
Dato : 13-09-10 19:12

Hej
Jeg har Stofanet med trådløst modem.
Jeg har fra Stofa fået tildelt 1) Netværksnøglekode og 2) et Netværksnavn
Begge alenlange!
Hvordan skifter jeg dem til noget efter eget ønske?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-09-10 20:58

Hvis det er noget der overhovedet KAN rettes, gør du det på www.stofanet.dk , Min Side.....

Der logger du ind....

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 13-09-10 22:30

din kode til at logge på kan du ændre. Din kode for at goddkende til trådløs, er vel kun fint nok den er lang og svær. du skal kun indtaste den en gang pr. enhed.
Dit netværksnavn har vel ingen betydning ??+

Kommentar
Fra : larsbjoern

Dato : 14-09-10 18:50

Jo, jeg har netop brug for at have et andet neværksnavn og en anden (lettere/kortere) - der er derfor jeg spørger !!!
Hvorfor, er jo sagen uvedkommende.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 14-09-10 20:08

Citat
Hvordan skifter jeg dem til noget efter eget ønske?
det kan du simpelhen ikke, det er Stofa som bestemmer både brugernavn og netværksnøgle, du kan måske få en anden men helt sikker ikke en som er nem at huske, det er jo netop sikkerheden i netværket at ikke alle og enhver kan gætte navn og nøgle.
Du kan måske selv sætte din egen private router bagved Stofas net og på den kan du selv bestemme navn og netværksnøgle.
Det er jo også kun en gang at navn og netværksnøgle skal indtastes, ikke noget som man går og husker på fra gang til gang

Godkendelse af svar
Fra : larsbjoern

Dato : 14-09-10 22:12

Tak for et seriøst svar....