/ Forside/ Teknologi / Hardware / Server / Spørgsmål
10  Uffe29 470
Manglende kodeord QNAP (nas-server)
Fra : Headfarm
Vist : 798 gange
100 point
Dato : 28-08-10 13:24

Jeg er ved at konfigurere en QNAP TS-219P Turbo NAS, men har tilsyneladende skrevet forkert kodeord så jeg ikke kan få adgang. Jeg har endnu ikke data på den, så jeg kunne også bare starte forfra - men igen kræves kodeord.

Nogen gode ideer?

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 28-08-10 13:58

http://docs.qnap.com/nas/eng/index.html
Her kan du finde den manual der paser til dit produkt..
vh ben

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 28-08-10 14:12
Kommentar
Fra : Headfarm

Dato : 28-08-10 14:17

Ja den har jeg, men den siger ikke noget om manglende administrator-password. Det gør deres hjemmeside heller ikke.

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 100 point
Dato : 28-08-10 16:58

Enable configura tion re se t switch
When this function is turned on, you can press the reset button for 3 seconds to reset the
administrator password and the system settings to default. The disk data will be retained.
Vh Ben

Godkendelse af svar
Fra : Headfarm

Dato : 28-08-10 20:14

Du er da godt nok en vågen mand Benjamin Hansen. Jeg havde prøvet reset-knappen men ikke længe nok. Når man holder den nede 6-8 sek. lyder et beeb - og den er resat. Tak for hjælpen. Du reddede mig fra at sætte nogle gamle harddiske i, og så starte forfra.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 28-08-10 20:20

Super tillykke og god weekend
vh Ben