/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
..
Fra : huelya87
Vist : 478 gange
45 point
Dato : 27-08-10 15:35

Hey er der nogen ved hvordan man låser sin internet forbindelse, sådan så den kræver kode? da vores er ikke låst?

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 55 point
Dato : 27-08-10 15:40
Kommentar
Fra : transor

Dato : 27-08-10 16:15

Mener du låsning af internettet eller låsning af din WiFI ?

Internettet er ikke dit, men tilhører os alle. Det kan du ikke låse. Så ville verden bryde sammen for mange.

Dit ege lille lokale trådløse net låser du som der står i manualen til routeren.

Du får ikke mere svar når vi ikke ved hvad du har for en.

Kommentar
Fra : huelya87

Dato : 27-08-10 16:30

låsning af wifi?? jeg har en macbook hvordan låser man den

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-08-10 16:31

Du kan lade Windows oprette en trådløs forbindelse med kode (netværksnøgle) Komtrol panel, Netværkssteder, klik i menuen til venstre hvor der står: Opret et trådløst netværk derhjemme eller et mindre kontor, følg guiden og brug indstillingerne på de computere som må bruge dit trådløse net.
Hvis du ikke har trådløs net så skal du bare vælge en god firewall og indstille den til hvad der må komme ud og ind på din computer fra internettet

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 27-08-10 17:43

Mener du ikke at du vil kryptere jeres net?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 27-08-10 20:46

Køb en rukolås.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 27-08-10 20:47

Hvis du ikke fortæller hvordan du har netforbindelse, og med hvilket grej, er det helt umuligt at give seriøse svar.

Godkendelse af svar
Fra : huelya87

Dato : 17-10-10 09:49

Tak for svaret Stouenberg.