/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Ifö Cera toilet
Fra : Bent3112
Vist : 1001 gange
183 point
Dato : 22-08-10 14:26

Efter udskiftning af revnet indløbsventil med stativ, har jeg problem med at stativet ikke sidder fast. Dette bevirker også at låget på cisternen heller ikke sidder fast.
Hvordan fastholdes stativet?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 22-08-10 14:40

- når du har låget af, kan du se to "vinger" foroven i cisternen. På stativet sidder to faste og to løse plader med hver sin skrue, disse plader skrues fast på "vingerne"...

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 22-08-10 16:26

Der er en lille låsering til stativet i bunden af cisternen. Jeg mener den skal trækkes op mens du presser ned i stativet, for at låse den.

Mvh
CiViC

Kommentar
Fra : Bent3112

Dato : 26-08-10 09:34

Tak for jeres forslag. De hjalp desværre ikke, men efter omhyggelig afkalkning af udløbssvømmerne, har jeg fået vippeknappen til at virke selv om låget på cisternen ikke sidder fast. Jeg vil nu lade kalken med tiden få indløbsventilen til at sidde fast igen.

Annuller spørgsmålet
Fra : Bent3112

Dato : 26-08-10 09:37

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål