/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Solid bagagetrolley
Fra : lham
Vist : 803 gange
200 point
Dato : 18-08-10 12:31

Har lige endnu engang mistet "rullemarie" grundet smadrede lynlåse et ømt syn når indvoldene vælter ud på perronen.

ØNSKES

min.75x50x25 cm indvendig
særdeles solide lynlåse ( helst army kvalitet )
ikke hardbox men flexibel
gerne store kørehjul
Brand ligegyldigt soliditet er det væsentlige
Pris helst under 700kr

Nogen der ved hvem der sælger sådan en krabat-gerne nogen der selv har erfaring med den

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 18-08-10 13:02

Jeg købte én for 1,5 års tid siden hos Neye Lædervarer. Jeg tror jeg gav ca 800 kr for den. Desværre kan jeg ikke sende link til hjemmeside, hvor den er - så kan vist kun anbefale at traske ned i butikken og se.

Kommentar
Fra : lham

Dato : 19-08-10 07:43

pifo
Jeg er "strandet " i NV Jylland uden Neye butikker og skal ha en inden hjemrejse-og dem kan man ikke nethandle med-men tak for indlæget.

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 100 point
Dato : 19-08-10 08:32

Jeg har surfet lidt på nettet, og den der minder mest om den, jeg har (mærket Samsonite) er desværre en del dyrere, end du har forestillet dig. Men det er et godt mærke - store hjul - gode lynlåse:

http://rejse-kufferten.dk/FORMgallery9.htm

eller

http://e-tasker.dk/

Min mands trolley er af mærket Cavalet. Den er også rigtig god, og måske kan du finde en, der er billigere i det mærke.

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 19-08-10 15:02

Tak for svaret pifo.
lidt dyre ja og nok lidt for mange rum til slips og sko til mig,men tilfældigt faldt jeg over den her på hele 125 ltr og den er forsynet med både "bukserem og seler " så de større indvolde holder sig indenbors om lynlåse skulle svigte.

http://www.billigcamping.dk/shop/outwell-global-125-10310p.html

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 19-08-10 19:01

Tak for points
Godt at du fandt en trolley - jeg håber du er mere heldig denne gang.