/ Forside/ Interesser / Fritid / Malerier / Spørgsmål
10  arne.jako.. 510
V. Agerskov
Fra : pvibe
Vist : 3306 gange
20 point
Dato : 14-08-10 18:19

Hej!
Er der nogen der kender en kunstmaler der signerer sig med V. agerskov og evt. noget til hans malerier?
pvibe

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-08-10 18:20
Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-08-10 18:21

Mon ikke hans mor kender ham/hende

Velkommen til Kandu

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 20 point
Dato : 14-08-10 18:49

Tror du det kan være K Agerskov i stedet?
I så fald kunne det være: Kathinka Agerskov

Ribe Kunstmuseum havde for nogle år siden en udstilling, hvor der blev udstillet værker af kvindelige kunstnere heriblandt var værker af Kathinka Agerskov. Du kunne evt. forespørge hos dem, hvis du vil vide mere om hende.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 14-08-10 18:57

Kig på disse:

http://www.askart.com/AskART/artists/search/Search_Repeat.aspx?searchtype=IMAGES&artist=11163031

De er malet af K Agerskov. Kunne det være hende, du efterlyser?

Godkendelse af svar
Fra : pvibe

Dato : 16-08-10 11:45

Tak for svaret pifo. Men det er ikke hende, at dømme ud fra hendes malerier.
Jeg tror det er en ukendt kunstner, muligvis efterkommer.
Mvh. pvibe