/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
rengøring af fladskærme
Fra : denevigeuheldige
Vist : 1318 gange
50 point
Dato : 07-08-10 18:35

Hvilke midler bør benyttes til rengøring af fladskærme? Jeg kan saktens finde svaret på google, men er mere interesseret i at høre jeres PERSONLIGE erfaringer.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 07-08-10 18:39

Brillerens + brillepudseklud i mikrofibre.

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 07-08-10 18:50

Jeg købte en flat screen cleaner med klud i en computerbiks og det bliver brugt til fjernsyn, pc og mobil - jeg synes det er super og det er garanteret kluden der bliver slidt førend sprayen bliver brugt op - der skal kun et par pift gele til at få en ren skærm......

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 60 point
Dato : 07-08-10 18:54

Hej igen.
Jeg spurget om det samme for lææænge siden.
Fik en del svar men kom selv frem til at en hårdt opvredet klud og en tør til at tørre efter med er det bedste.

Kommentar
Fra : gril

Dato : 07-08-10 19:10

en vår klud det virker findt

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-08-10 20:23

En fugtig mikrofiberklud hvis skærmen er direkte beskidt, en tør mikrofiberklud kan tage støvet og fnugger ikke, jeg har forsøgt at købe og bruge Skærmrens, men synes ikke at det er bedre end en fugtig mikrofiberklud

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 07-08-10 21:05

Er det udvendig eller indvendig?

hawaii7

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 08-08-10 05:32

som 2 af de andre siger en hårdt opvredet microfiberklud (i vand)
det var det jeg blev anbefalet da jeg købte fladskærm der sagde sælgeren han kunne godt sælge mig nået dyrt fladskærm rens men han ville anbefale vand/microfiber hårdt opvredet så det har jeg brugt de sidste 6-7 år

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 08-08-10 08:20
Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 08-08-10 10:28

Det bedste produkt er Stanger: Rensemiddel til monitor og billedskærm.

Er førende tysk produkt: Se info@stanger.de

Som jeg selv bruger og er godt tilfreds med...

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 08-08-10 15:01

Brug spurepulver. Det giver en pæn overflade bagefter.

Kommentar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 08-08-10 17:14

Takker. Lyder som om at vand skulle være nok til rengøring af min ikke særlige beskidte skærm.

Godkendelse af svar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 08-08-10 17:15

Tak for svaret piaskov og I andre