/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Bentjuul
Fra : 3773
Vist : 777 gange
500 point
Dato : 03-07-10 18:52

Tak for opbakningen du gamle

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-07-10 19:04

Hvad foregår der du er næsten værre end omtalte pestilens

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 03-07-10 19:06

der er vel bare en person, som er i jul(i) humør.
/PG

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-07-10 19:06

Arhhhh ovn, det håber jeg sgu ikke....

Men nedtoner mit medvirken på dette mærkværdige site. Glemte selvfølgelig at berige dig. Men det kommer på returpoængerne.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-07-10 19:13

Nå du vil bare skyde nogle ubrugte point af du må ikke helt forlade den synkende skude her vil blive så tomt hvis det kun er den unævnelige og hans mange useriøse spørgsmål som skal tegne Kandu, jeg har såmænd selv overvejet at stoppe på siden her, men ved ikke hvor jeg så kan komme af med mine diverse udgydelser, Kandu er jo ret bredt favnende - måske for bredt

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-07-10 19:17

Arhh ovn, det er sgu blevet for tungt. Jeg gider ikke. Koncentrerer mig fremover om sites hvor Jørn ikke får lov til at komme.

Men send gerne en PM, hvis i mener en eller anden kunne gøre brug af den ringe ekspertise jeg måtte besidde ( i ved hviken).....

PS Husk vi er nogle stykker der skal have bajere en eller anden dag, når vi mødes. Jeg giver.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 03-07-10 19:18

Citat
jeg har såmænd selv overvejet at stoppe på siden her,

Nu stopper I, det vil da være trist, at I skulle forlade Kandu begge to.

Lad os dog snart komme videre- Ok at rense luften en gang imellem, men det behøver da ikke betyde at man giver op.

mvh smuller54

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-07-10 19:20

Nix smuller..... Glider nu.....

Overvejer muligvis igen, når sitet er Jørn-frit. Indtil videre har han jo en ret anselig bunke log-in's at bruge af, pga kandu's inkonsekvens.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-07-10 19:21

Skal bare lige have uddelt lidt frie poæng......

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 03-07-10 19:25

Nå, jamen så vi jo prøve at gøre noget mere ved det - så du kan komme på banen igen.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-07-10 19:25

Mit motto er: Det er ikke menneskets lod at give op, så jeg hænger på endnu og håber på forbedringer, og nye brugere + gamle som vender tilbage, min fornemmelse er at Kandu er på nedtur, selv om sommervejret har lidt af skylden så er der altså nogen seriøse brugere som ikke ses ret tit mere

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 03-07-10 19:30

hvordan er listen ellers med hensyn til mangeprofilerne

Jeg kan snart ikke tælle og er blevet helt i tvivl og meget forvirret.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-07-10 19:31

Yes ovn................. Det skrider. Man tør sgu ikke spørge om noget, af skræk for at psykopaten har et login man har overset. Eller at Teil har........ Så hyg jer kære kandu'er (når jeg forhåbentlig om lidt har lukket og slukket).

Så slipper i jo for een ballademager.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-07-10 19:35

Citat
hvordan er listen ellers med hensyn til mangeprofilerne
lad nu være at bringe emnet op igen, fjolset hungrer efter opmærksomhed og er her med mindst 5 aktive profiler, der er sikkert en ny spambølge på vej

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 03-07-10 19:36

sorry - jeg er jo ikke så strategisk

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-07-10 19:50

Citat
o.v.n.

Dato : 03-07-10 19:25
Mit motto er: Det er ikke menneskets lod at give op, så jeg hænger på endnu og håber på forbedringer, og nye brugere + gamle som vender tilbage, min fornemmelse er at Kandu er på nedtur, selv om sommervejret har lidt af skylden så er der altså nogen seriøse brugere som ikke ses ret tit mere

o.v.n.

Det har ikke noget med sommervejret at gøre. Kandu har været på nedtur året rundt de sidste par år. Det skyldes udelukkende at kandu ikke selv gør noget ved problemet.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-07-10 20:03

Nemlig ans. Hop nu lige ind i DIN tråd!

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 03-07-10 22:35

og nu da problemet er "væk "

hvad tænker du så ???

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-07-10 23:22

Problemet er væk ?

Det vil vise sig. På kandu kan man ikke være sikker på noget

Dagen er ikke omme. Og i morgen er der atter en dag.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 03-07-10 23:28

Citat
Det vil vise sig. På kandu kan man ikke være sikker på noget

næh, det kan du have ret i, håbede bare på, at der lige kom en positiv ånd - svævende henover det hele

Citat
Dagen er ikke omme. Og i morgen er der atter en dag.

Ja, det er der jo, det kan ikke diskuteres, - og spændende hvad den bringer

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 500 point
Dato : 03-07-10 23:33

Det skal du ikke takke for 3773 - det har gennem lang tid været en fælles sag for os, men jeg håber dog at du ikke forsvinder for langt væk, det ville være trist men jeg kan se at alle Jørn Rudolph's profiler er blevet blacket her i dag - jeg er først kommet på kandu nu.

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 04-07-10 01:12

Tak for svaret bentjuul. Lad os nu lige afvente, inden vi klapper i hænderne.