/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hvilken Wordpress template
Fra : PeterPeter
Vist : 558 gange
51 point
Dato : 02-07-10 12:33

Kære alle

Jeg har set denne hjemmeside - knatsimon.dk

Jeg syntes det er en flot og enkel hjemmeside med stil - jeg har spurgt ejeren, hvilken template han har brugt, men det kan han ikke huske !!

Nogen der kan hjælpe mig ??

Det er en Wordpress template - men hvilken én og hvor kan jeg købe den / downloade ??

Fortsat god dag alle sammen

/Peter

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-07-10 20:00

Har du en genvej så vi kan se den.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 02-07-10 20:44

Granner - prøv her: http://knatsimon.dk/
Der er muligvis fejl på siden!

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 51 point
Dato : 02-07-10 21:20

ifølge kildekoden hedder den "creative zodiac"
Se evt her: http://themeforest.net/item/creative-zodiac-portfolio-blog-wordpress-theme/93427

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-07-10 23:10

Jeg kan komme rundt på hele siden undtagen billeder, men jeg regner med at min egen maskine blokerer for det. Jeg har tit problemer med at se ting og sager, for min firewall er sat til høj sikkerhed.

Godkendelse af svar
Fra : PeterPeter

Dato : 07-07-10 11:58

Tak for svaret EXTERMINATOR.