/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
måske det har sin årsag men ?
Fra : smuller54
Vist : 686 gange
100 point
Dato : 28-06-10 17:18

Alle mails fra Kandu.dk havner nu i min spambakke. Jeg går troligt ind og skriver ikke spam og den flytter til min indbakke.

Meen de lander alligevel pludselig i spambakken hver gang, når der kommer nye mail.

Jeg har gmail.com. Hvordan får jeg ændret det ?

Og det er ikke en tråd der handler om det spam der ellers kører her- bare så ingen tror, at jeg har det ærinde.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-06-10 18:15

Det gjorde de os hos mig, jeg har oprettet et filter så de bliver flyttet til indbakken

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 28-06-10 18:17

hvordan vælger man egentligt alle emails på en gang istedet for at skulle klikke et flyeben ud fra hver email ?

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 28-06-10 18:17

Citat
jeg har oprettet et filter så de bliver flyttet til indbakken

har du opskriften ??

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 28-06-10 18:19

Når du er logget på GMail,
gå til Indstillinger,
klik på Filtre,
klik på Opret nyt filter,
i boksen Fra: skriver du serviceagent@kandu.dk
klik næste trin
marker Send aldrig dette til Spam
klik Opret Filter

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 28-06-10 18:20

Citat
hvordan vælger man egentligt alle emails på en gang istedet for at skulle klikke et flyeben ud fra hver email ?

i gmail er der en overskrift der hedder vælg alle, ingen, læste, ulæste osv.

måske den også er hos dig ?

Godkendelse af svar
Fra : smuller54

Dato : 28-06-10 18:24

Tak for svaret Klaudi.

det var helt for mig

Tusind tak-

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 28-06-10 18:25

det var helt nyt for mig skulle der have stået - sorry

jeg var så glad at jeg skrev lidt hurtigt

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 28-06-10 18:27

ogg det virker sgu´

fyn er fiiin

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-06-10 18:29

Velbekommen

Ja det kan jo gå for hurtigt nogle gange
Godt nok mærkeligt at alle kandu mail ryger i spam kassen, der er sikkert en anden måde at fikse det på, men den virker den med filtret...

til Scootergrisen
http://peecee.dk/upload/view/254929

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 28-06-10 18:31

ok og så ordnede du det også lige for Scootergrisen- du er jo genial

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-06-10 18:34

Det er jo bare et billede af det du skrev