/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
Kan i finde en kyse uden vævefejl?
Fra : 3773
Vist : 1281 gange
100 point
Dato : 25-06-10 13:00

Så er Jørn Superspammer liebhaver til sådan en!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-06-10 13:06

Skal den passe til ham her ... lidt nede på siden .... så bliver det svært

http://www.sn.dk/Taastrupgaard-er-meget-andet-end-bander/Hoeje-Taastrup--/artikel/24184

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 25-06-10 13:20

Citat
Ja, det kunne man jo have forudset !

2 primitive kujoner, som blacklister en person, samtidig med de skal sætte en ny had-håne kampagne igang.

Hold da helt sommer-ferie hvor er I dog sølle
....siger psyko-spammeren, der som udgangspunkt starter med at blackliste en hel stribe, hver gang han laver et nyt login. Nej hvor sjovt!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-06-10 13:42

Jow ..det var da lige før jeg ikke åbnede denne tråd...jeg troede det var ham igen igen

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-06-10 14:22

http://www.nuno.dk/vare.asp?groupid=1958&kat=toj&name=kyse-uldfleeceråhvidellilla

Men den er for dyr...vil sq ikke ofre det på knolden

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 25-06-10 14:40
Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-06-10 22:21

Jeg har givet ham en skideballe. Og jeg klager til kandu hvis han ikke arter sig.

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 26-06-10 01:06

Var lige ved at slette uåbnet, men opdagede afsenderen i tide. Der var et par stykker mere, der kunne trænge til sådan en kyse + en sort sovemaske og et par babyluffer (med stram snor).

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-06-10 12:32

Her er lidt flere at vælge imellem
http://www.google.dk/images?hl=da&rlz=1G1GGLQ_DADK345&q=jesterhat&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi

Men det bli'r sgu nok svært at finde en som passer til så stor en nar som JR

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-06-10 14:17

Skynd jer. Det haster helt åbenlyst!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-06-10 14:22
Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 26-06-10 14:27

Citat
Kan i finde en kyse uden vævefejl?
Ikke til Jørn Rudolph fra Høje Tåstrup, det findes ganske simpelt ikke.

Han beklager sig over hvad som helst, men han burde bare indlægges det er ikke gået op for vævefejlen at vi er hamrende ligeglade med om han blaclister os i sine mange tåbelige spørgsmål - som ingen alligevel gider at deltage i

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-06-10 14:28

Ans. Nu er det så os der er een og samme person. Tidligere var det klumme og jeg. Kaffeklubben har jeg aldrig hørt om, har du???

Til gengæld har jeg hørt "moster-klubben" omtalt!!??!

Menøhhh ham der Jørn der åbenlyst fejler et eller andet, kan jo da danne sin egen klub af folk med . Han besidder jo selv en overordentlig voldsom bunke log-in's. En del er så desværre inaktiveret og kan ikke anvendes.

Så du den med "moppe-væven"........Jeg troede ikke man vævede mopper (læs moppe, til at moppe gulv med. En moppe). Gad vide om han i hans lidt mærkværdige viisdom mente en relation til at mobbe????

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-06-10 14:29

Narjjj Bent. Han har den en lille trofast skare, der troligt deltager i hans tråde.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 26-06-10 14:45

Citat
Han har den en lille trofast skare, der troligt deltager i hans tråde
Ja det har jeg set, det er nok på grund af de tårnhøje point han har på sine spørgsmål. men skaren er sgu da til at tælle på en hånd

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-06-10 14:52

LOOOL Han er jo ret nem at scanne ud, med han debile indlæg. Så jeg blacklister ham så snart jeg har set det er ham, for at undgå hans mærkværdige svar, i mine efterhånden ret få indlæg.

Gad vide hvor mange der efterhånden holder sig væk på den bekostning?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-06-10 14:55

Gad vide hvorfor kandu, bliver ved med at give ham adgang??? Hvis man overvågede sitet bare en anelse, var det utrolig nemt at høvle ham ud, hvergang han forsøgte sig. Det gør man med held andre steder.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-06-10 15:13

Vi tænker på den samme "klub" Jeg har bare omdøbt den til kaffeklubben, da jeg ikke ville udsætte en anden bruger på kandu, hvor moster er en del af brugernavnet, for at være initiativtager til "klubben".

Men nu synes jeg da, at et et kaffefilter vil passe til "hovedet" på ham.

Desuden er det kedeligt at de brugere, der ikke "synes" om ham alligevel ikke kan holde sig fra hans tråde/spørgsmål.

Gad vide hvad de opnår udover point og det at de er så sociale. Han skal da lige have en chance til .... hvor naiv kan man dog være.

Men for nogle er point åbenbart i højere kurs. Alle der støtter ham får jo point.

I går skrev JR at han kun ville bruge en profil fra i dag. Alle hans profiler har d.d. været online.

Mon ikke hans støttegruppe kan give ham en ny savleklud ??

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-06-10 15:19

Der er mange, der holder sig væk, de har ikke så mange taletidskort som savleren. Han får et nyt taletidskort, så snart det gamle, er for savlet til

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 26-06-10 15:32

Citat
I går skrev JR at han kun ville bruge en profil fra i dag.
Det har han vel skrevet for samtlige af hans mange hundrede profiler gennem det seneste år han lyver så vandet driver og forvansker alt til egen fordel og det har han gjort lige så længe som han har været her.

Hans latterlighed kan ses ud fra hvor mange tråde han har oprette pga. af denne her tråd og hvor mange tråde han annullerer hele tiden Nej hvor er han latterlig

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-06-10 15:36

ja ærgeligt

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-06-10 15:41

Citat
Husk at deltage i denne FEDE Moppe-tråd:

http://www.kandu.dk/spg148393.aspx

Fremstillet af en person, som er så fej, at vedkommende udelukker sit "offer" -
Det findes der jo en del eksempler på.

Dårlig stil !!!

Hvad enten man nu syntes om moppe-offeret eller ej.

Så er det da totalt tøse-agtigt at gøre sådan noget.

(Undskyld alle "tøser" - for det er jo et dårligt udtryk!)

Tror nu også de fleste "tøser" er mere modig end denne person

Vanvittig morsomt, idet jeg selvfølgelig er konstant blacklistet hos ham. Retfærdigvis havde han åbnet for mig en meget kort periode, imedens han forsøgte at ævle sig ind på mig. Ret morsomt!

Individdet er jo psykopat!

Udover kysen uden vævefejl, ville en ordbog nok også være en god gaveide! Så kunne han lære at stave mobbe med B som i Børge!

Sikke en narrehat!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-06-10 15:44

Citat
I går skrev JR at han kun ville bruge en profil fra i dag. Alle hans profiler har d.d. været online.

Ans, det har vi jo set dusinvis af gange. Han har ALDRIG nogensinde holdt det han har lovet. Manden er TROLL, og en slem een endda.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-06-10 15:50

Måske han nu har lært, at der er forskel på at moppe ( gøre rent) og mobbe (drille)

Det er da derfor savlekluden ikke er vasket endnu.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-06-10 15:55

Citat
Men her kan vi "tale" sammen.

Understreger hans åndsvagheder, da jeg stadig er blacklistet. Endvidere har jeg INGEN lyst til kommunikation, med ham. Han er simpelthen for klam.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 26-06-10 15:56

8 tråde har superspammeren åbnet i dag, alene pga denne tråd - hvor enfoldigt....

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-06-10 15:57

Citat
Din profil er blevet udelukket fra dette spørgsmål af peyo, du har derfor ikke rettigheder til at kunne tilføje nogen kommentar eller på anden måde deltage i denne debat.

Han er simpelthen galoperende syg i roen!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-06-10 15:59

orkkk Bent, vi har stadig ikke set det sidste. Lige PT parlementerer han en del mig sig selv, og lidt med Teil, menøhhh det skal skam nok fortsætte. Gid en eller anden ville give hans PC et slag en et boldtræ, og for en sikkerheds skyld lægge begge hans hænder i gips.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-06-10 16:00

Citat
Og det gælder for alle dem, som du i tidens løb har mobbet !

Jeg tror kun der er een , men med et utal af profiler. Det tror jeg udelukkende skyldes, at en person oprettede en bruger på/i nyhedsgrupperne og ikke havde hjerne nok til at læse sig frem til at det, der blev skrevet i nyhedsgrupperne også kunne læses på kandu.

Siden da har JR været sur på kandu.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-06-10 16:04

Citat
En troll er et fænomen, der huserer på internettets forskellige debatfora, særligt på nyhedsgrupperne (også benævnt USENET), hvor vedkommende skriver indlæg egnet til at provokere folk og fremkalde en hidsig diskussion. En troll mener ikke nødvendigvis, hvad han skriver; hans primære formål med sine indlæg er ikke at argumentere for en påstand, men at få folk til at hidse sig op og "bide på krogen".

Det er fra denne praksis, og ikke ved sammenligning med mytologiens trolde, at dette fænomen oprindeligt fik sit navn. Konkret henviser det til det engelske verbum "to troll" (dansk: trolling), der er en fiskemetode, hvor man slæber en krog med påsat madding gennem vandet og venter på, at noget skal bide på; i lystfiskerjargon taler man på dansk om "at dørge". Parallellen til de mere kendte trolde var oplagt, og i dag trækker forestillingerne om trolls i udbredt grad på mytologiens trolde - således ser man ofte, at folk, der svarer på en trolls indlæg, bliver bedt om ikke at "fodre trollen".

En troll anvender som regel en række forskellige metoder til at narre folk. Én metode er at fremsætte en stribe meget skarpt formulerede afvisninger af det fælles værdigrundlag, der findes i en nyhedsgruppe, eksempelvis ved at afvise guders eksistens i en diskussionsgruppe om religiøse spørgsmål. En anden arbejdsmetode er at krydsposte et indlæg til flere grupper, således at svar fra én gruppe kan ses i begge grupper. Her vil en troll så vælge to grupper, hvor deltagerne har meninger og debatformer, der adskiller sig meget fra hinanden, for eksempel en selvhjælpsgruppe for alkoholikere og en gruppe for ølbryggere. Her kan en troll typisk nøjes med et enkelt indlæg, der udfordrer deltagerne i den ene gruppe, hvorefter diskussionen ofte vil udvikle sig eksplosivt.

Lånt fr Wikipedia

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-06-10 16:05

Citat
peyo

Dato : 26-06-10 15:59
ans er også velkommen her

"Tør" I kun "tale" med mig i tråde, som I udelukker mig fra at deltage i ????

Jeg tør godt, men jeg har den holdning ikke at deltage i tråde/spørgsmål med brugere, som jeg selv har blacklistet.

Undskyld 3773 at jeg har brugt din tråd til at svare savlekluden, men jeg ved at kluden følger med her.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-06-10 16:07

Nå, nu annullerede han den seneste savletråd!

Sikke et tudefjæs.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-06-10 16:13

Citat
Hvis I absolut skal mobbe - ikke moppe, så gør det her.
I en tråd, hvor man kan svare jer igen.

Simpelthen kugleskør! Jeg er heldigvis stadig black-listet. LOOOOOL

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 26-06-10 16:15

Ja og oprettede en ny hvor han fortsat tuder. Utroligt at han bliver ved med at invitere dig ind i tråden, når vi alle kan se at du er blacket 3773, sikken en løgnhals og tudefjæs...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-06-10 16:15

Nå, gider ikke lege mere med Jørn. Lukker og slukker pænt denneher tråd. Så kan Jørn parlamentere videre med sig selv. Hyg jer kandu'er m/k.

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 26-06-10 16:17

Tak for svaret Klaudi. Simpelthen lige i øjet.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-06-10 16:19

LOOL, se billedet i Ans'es link. Det ligner jo også noget fra "Gøgereden"

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 26-06-10 16:25

Citat
peyo (Superbruger)
Medlemsnummer : 278825
Superpoint : 320
Medlemsdato : 20-06-2010
Seneste login : 26-06-2010

--------------------------------------------------------------------------------
Skriv til peyo Favorit bruger

Profil Historik Blackliste
Blacklistet brugere

Liste over de brugere som ikke må kommentere denne brugers indlæg side : 1 af 1

--------------------------------------------------------------------------------
# Bruger Medlemsdato

1 bentjuul 19-03-2002

2 Klaudi 13-04-2002

4 Christa.N 22-06-2003

6 refi 24-11-2003

7 creamygirl 26-04-2004

8 Klumme 09-12-2004

9 Krummen 16-01-2005

10 Stouenberg 19-09-2006

11 piaskov 26-01-2008

12 r2d2me2 10-06-2008

13 sboc 30-08-2008

14 klaudi_LVII 03-07-2009

15 brorteil

Så kan alle se hvem der var blacklistet så sent som kl. 16.19

Jeg gider ham heller ikke, god weekend til jer i tråden

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-06-10 16:26

Hihi Han er simpelthen bims!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-06-10 16:51

Velbekommen

Ja man kan vel ikke engang sige at han er hjernelam eller hjernedød, manden har squ ikke en hjerne

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 26-06-10 17:30

Se nu får superspammeren problemer, fordi han kan ikke følge med i tråden nu den er lukket og han er blacklistet nåh han åbner vel en ny profil for at følge med

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-06-10 17:34

Kommentar
Fra : idiotto

Dato : 27-06-10 21:31

Citat
ANS: > Jeg tør godt, men jeg har den holdning ikke at deltage i tråde/spørgsmål med brugere, som jeg selv har blacklistet.

Det gør alle ikke - og det er vel lidt fejt.

idiot nr. to

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-06-10 23:01

Hva' sagde jeg men morsomt at se fjolset har oprettet 18 spørgsmål hvoraf de 10 omhandler 3773 og ans og han skriver meget om andres hadetråde nej hvor sygt. Synd for lærerinden.... mon hun kender ham rigtigt?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 28-06-10 07:31

Har skyndt mig at blackliste det nyeste login. Manden udviser jo foruroligende psykopatiske træk.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-07-10 09:12

Jørn Rudolph i forklædning som kontormus http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=278905