/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
God Sankt Hans/
Fra : DISKEN_revised
Vist : 657 gange
10 point
Dato : 23-06-10 22:06

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 20 point
Dato : 23-06-10 22:31

Hvor er du sød

Jeg ønsker du har haft en god sct. hans aften.... min kunne ikke blive bedre... først var jeg på gymnasiet og se mit gudbarn få huen på, og bagefter så vi alle kørertøjerne komme til gymnasiet til gallaaften, det ene mere fantasifuldt end det andet, dernæst grillaften hos hans forældre... og så hapsede jeg lige lillesøsteren til at sove her... jeg savner at have små børn, så er det jo dejligt at man kan låne

Kommentar
Fra : peyo

Dato : 24-06-10 07:24

TikTak for det, du

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-06-10 11:59

Og jeg var slet ikke til Sct Hans, jeg faldt i søvn

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-06-10 07:31

peyo

Hvor mange profiler skal du nu oprette igen ????

Du er en pestilens for kandu

Du har ret i at kandu p.g.a. dig er blevet ødelagt, men det er vel også dit formål, da du havde været så idiotisk at opgive navn og adresse på en anden side og ikke havde undersøgt at det kunne læses på kandu.

Du er og bliver en pestilens

Brug i stedet tiden på at vaske din savleklud.

Kommentar
Fra : peyo

Dato : 25-06-10 08:19

Du tager fejl ans.

Jo - Jeg var sur på Kandu.dk i starten. (Før jeg blev medlem)
Fordi de ikke svarede.

Så har jeg lavet "sjov" (For meget. - Indrømmet)

Men jeg har ikke haft til hensigt at ødelægge kandu.dk !!!!!!!

I kan jo også sagtens fortsætte som "i gamle dage" - Hvor der åbenbart var utroligt hyggeligt.

Jeg er 1 person.
I er 20? 200? 2000? personer

Kommentar
Fra : peyo

Dato : 25-06-10 08:26

Teoretisk set, så kan der jo godt være 1 eller 2 personer, som syntes noget af det jeg spørger om eller prøver at hjælpe med har interesse.

At du hader mig ved jeg kun alt for godt.

Og skulle vi så ikke stoppe den mudderkastning?

Jeg brækker mig i lange baner ned over min savleklud !

Måske kunne man ligefrem få Disken til at annullerer sit spørgsmål?

For al denne person-fnidder-fladder og nedgørelse er sq u-udholdelig !

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-06-10 09:11

Intet er "som i gamle dage" efter du og alle dine profiler huserer her på kandu.

Og du elsker jo mudderkastningen og soler dig i din lille supportgruppe "kaffeklubben" , som er så sociale, at de støtter dig i alt.

Du og dine nye profiler burde smides ud .

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-06-10 09:14

Citat
Bruger nu kun "peyo".

Som altid fuld af løgn. Du har lige brugt 3 profiler til at bedømme et "tip"

Kommentar
Fra : peyo

Dato : 25-06-10 09:28

Jeg sagde:

Fra i dag af !

Kig på min profil, hvor det står.

Og:

Syntes du ikke du burde skamme dig, ans?

Gå ind og ødelægge Diskens Sct. Hans Spørgsmål !!

For at forfølge mig.

Samme metode, som andre af dine venner bruger. (Hvis de, mod min vilje) er blevet blakket.

Du var ikke blakket fra start af.
Men blev det.

Så udnytter du Diskens spørgsmål.

Føj !

Du har måske også tænkt dig at gå ind i andre af de spørgsmål, som jeg har deltaget i.

For at ødelægge andres udmærkede spørgsmål med din person-hetz ?

Kommentar
Fra : peyo

Dato : 25-06-10 09:34

At jeg brugte 3 profiler til at bedømme ét tip, var naturligvis som "support" for en profil,
som eller ville få højest 5****

Altså lutter hjælpsomhed

Men fra i morgen så er det altså kun *peyo*, som man jo bare kan blakke permanent, eller lade være med at svare.

Lyder det ikke nemt ?

Kommentar
Fra : peyo

Dato : 25-06-10 09:36

Citat
Du og dine nye profiler burde smides ud

Så klag til "Teamet" bag ved og foran Kandu.dk

Du ved jo hvad der er for nogle profiler.

Så det kan "Teamet" vel få gjort i en håndevending, ikke?

Kommentar
Fra : peyo

Dato : 25-06-10 09:39

Citat
lille supportgruppe "kaffeklubben" , som er så sociale, at de støtter dig i alt

Hvem f... er så det ???

Du lyder næsten som Krummen/Klummen/3773

Men det kan vel ikke passe ???? !!!!

Kommentar
Fra : peyo

Dato : 25-06-10 09:41

Nu stopper vi !

Klag til "Teamet" - De vil sikkert hjælpe dig !

Kommentar
Fra : peyo

Dato : 25-06-10 09:44

Undskyld til Disken !

Jeg vidste sq ikke jeg blev forfulgt herind i dit Sct. Hansspørgsmål, som hermed er spoleret.

Skam dig ans - vask din hjerne med Colgate !

Kommentar
Fra : peyo

Dato : 25-06-10 09:50

Nu håber jeg inderligt at dette spørgsmål bliver annulleret !

For det blev jo, desværre til et kæmpe mudder-bad.

ØV

For hele hulen Sct. Hans !

Kommentar
Fra : peyo

Dato : 25-06-10 09:53

Undskyld også til dig ans !

Og jeg mener det faktisk.

Min (dårlige) undskyldning er at du forfulgte mig herind og så gav jeg dig svar på tiltale.

Håber, som sagt, at dette bliver annulleret !!!

Kommentar
Fra : peyo

Dato : 25-06-10 11:25
Kommentar
Fra : peyo

Dato : 25-06-10 11:52

Du, og alle andre, med alenlange backlister, kan roligt slette "mine" på nær *peyo*

Kommentar
Fra : peyo

Dato : 25-06-10 12:01

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-06-10 16:02

Citat
Syntes du ikke du burde skamme dig, ans?

Gå ind og ødelægge Diskens Sct. Hans Spørgsmål !!

Halloo ånsvag, hvem er det lige der er i gang med at SPAMME med alt sit LORT, JR
14 indlæg ud af 19 er dig, JR

Er der nogen der skulle skamme sig er det squ da dig

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 25-06-10 20:50

Citat
Halloo ånsvag, hvem er det lige der er i gang med at SPAMME med alt sit LORT, JR
14 indlæg ud af 19 er dig, JR

Er der nogen der skulle skamme sig er det squ da dig

TAG`s/ for den...

FATTER ikke du sender MIG PM lort, du selv er skyld i...`?
http://www.gratisimage.dk/image-0AE9_4C24F861.jpg

Citat
Hvor er du sød

Alle ELSKER Debbi, MEN
http://www.moviezoo.dk/dvd-film/Alle-Elsker-Debbie_mzov20080809

Citat
Og jeg var slet ikke til Sct Hans, jeg faldt i søvn

MIG OGSÅ_ minus den sorte kat/ heks.

Citat
Men jeg har ikke haft til hensigt at ødelægge kandu.dk !!!!!!!

I kan jo også sagtens fortsætte som "i gamle dage" - Hvor der åbenbart var utroligt hyggeligt.

Jeg er 1 person.
I er 20? 200? 2000? personer

Heller ikke mg, men kan SGU godt forstå DET ENDER på bunden__
Håber de nakker mig som den, anden der burde pisses ud hefra, klamme klumme
Ellers sidder jeg og triller lidt med kuglerne til en parabellum,
og tænker HVAD fanden_ brokker man/ andre_ sig egentlig ober,
møjunger og deres manGLENDE RESPONS ???
fra hvem_ mere ???
Eller er det bare ?? REN ONDSKAB. at brugere herinde TROR at MAN ved
Øhhh __ hvad var spørgsmålet...

SS//

Godkendelse af svar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 25-06-10 20:51

Tak for svaret Nordsted1.
bEEE appY

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 25-06-10 20:51

Kan så lige nævne at der ikke er nogen der havde hentet sangen __SÅ

Kommentar
Fra : peyo

Dato : 26-06-10 11:57

Nej det har vi ikke DISKEN-revised, og hvorfor offentliggør du en personlig PM ?

Hvad mener ans med "kaffeklubben", som støtter mig i alt?

Hvem dælen er det ?????????????????????????????????????

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-06-10 12:37

Citat
Nej det har vi ikke DISKEN-revised, og hvorfor offentliggør du en personlig PM ?

For at vise hvor dum du er... du er squ bare for meget, tag nu at smutte, så langt væk som muligt

Kommentar
Fra : peyo

Dato : 26-06-10 19:39

Er det en måde at behandle en god gammel og trofast "kunde" på ?

Kommentar
Fra : peyo

Dato : 26-06-10 20:20

Tak for alle hattene, og - ikke mindst, de smukke ord i 3773´es mobbe-tråd