/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Bliver Kandu halveret i aften?
Fra : o.v.n.
Vist : 669 gange
100 point
Dato : 23-06-10 20:38

De seneste par synes jeg at det er gået støt ned ad bakke for Kandu her er faktisk ikke ret meget aktivitet sammenlignet med for 5 år siden da jeg begyndte at bruge siden.
Men hvad med i morgen? Er vi endnu færre til at holde liv i forummet?
http://www.susanlegetoej.dk/images/Web%2075534-t.jpg

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 23-06-10 20:49

Citat
De seneste par synes jeg at det er gået støt ned ad bakke for Kandu

Ingen NYHED, efter der skulle godkendes medlemmer på TLF og MAIL

INGEN HAR RÅD TIL BEGGE__ og flere af gangen..

SÅ _ du må nøjes med gamle/ nye medlemmer...

Men ET er HELT SIKKERT =

det går NEDAF..

med?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-06-10 22:08

Kæææft hvor er du fjollet hvis ikke jeg vidste du var af hankøn, ville jeg tro det var et selvprotræt

Når du har været på kandu så længe, bør du også vide at der aldrig er ret meget aktivitet på siden om sommeren/solskinsdage

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-06-10 22:18

Nordsted1 er her endnu er hun det eneste kvindelige medlem på Kandu nu?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-06-10 22:27

Flet næbbet.... selvfølgelig er her andre kvindelige kanduer... men jeg har tid til at sidde her, da jeg har kapret en lille pige som skal tidlig i seng --- og ih hvor jeg nyder det... altså at have besøg af en lille pige

Kommentar
Fra : vith

Dato : 23-06-10 22:36

Ja, selvfølgelig er her andre kvindelige kanduer - der er jo nogle af os, der ikke tør flyve pga. højdeskræk!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 23-06-10 22:36
Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-06-10 22:44

Jeg er her også, men har malet så meget at jeg ikke kan holde om kosteskaftet. Det gør alt for ondt. Så jeg venter til næste år med at tage en flyvetur.

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 100 point
Dato : 23-06-10 22:48

- vidunderlige kællinger...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-06-10 22:57

Tark Stouenberg... men du er nu heller ikke værst

Må heller smutte i køjen, sådan nogle små nogle har det jo med at stå tidligt op

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 23-06-10 23:00

Citat
sådan nogle små nogle har det jo med at stå tidligt op

Det passer jo fint ind hos dig så

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-06-10 23:02

Citat
Det passer jo fint ind hos dig så

Jow jow, og hvor er det dejligt, at man kan låne

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 23-06-10 23:08

Citat
og hvor er det dejligt, at man kan låne

Ja det må du nok sige...jeg har da været skruk de sidste 2 år...men det bliver datteren da ikke gravid af

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-06-10 23:53

Citat
Tark Stouenberg... men du er nu heller ikke værst
hva´med mig er jeg så bedst jeg var oprigtig bekymret men ser nu at der vist var generelt flyveforbud for koste

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-06-10 03:36
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-06-10 09:41

Vi kan jo bare tage toget til Brokken og se Kanduerne lande.
Husk at feje for din egen dør før du flyver med kosten.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-06-10 14:58

Eyvind
du er for sent ude, de er både landet og har også sneget sig hjem igen. Vi skal alle have en tur igen til næste år.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-06-10 15:24

Guiiiiiii, skulle jeg have vasket trappen inden, jeg tog afsted?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-06-10 20:28

Jeg har været på Brocken - man kan nemlig køre med "dampfuttog" helt derop.
Der var et lille sted hvor der kunne stilles koste.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-06-10 20:44

Her har i mig tilbage... jeg kom først afsted her til morgen-- der var det altså også bedre flyvevejr, igår var der alt for meget røg, sagde dem jeg mødte på vejen ned

Smart med sådan en kost med turbo

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 24-06-10 21:09

Citat
Der var et lille sted hvor der kunne stilles koste.

Har de nedlagt landingsbanen Eyvind.

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-06-10 21:11

Tak for svaret Stouenberg.
Citat
vidunderlige kællinger
nemlig kællingerne er som regel skide irrterende at omgås men alligevel ikke til at undvære

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 24-06-10 21:29

Citat
nemlig kællingerne er som regel skide irrterende at omgås men alligevel ikke til at undvære

MÆND ALTSÅ

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-06-10 22:45

Ja, piaskov - mænd er som luft for mig............... men hvem kan undvære luft??

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 24-06-10 23:02

Citat
men hvem kan undvære luft??

Ja det de ind imellem lukker ud af den anden ende...det kan jeg da godt undvære

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-06-10 23:13

Jow, piaskov - hvor har du ret