/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
FrontPageExpress - FrontPage2002
Fra : Monsen1234
Vist : 294 gange
100 point
Dato : 04-05-03 17:31

Hej.

Er der en der kan fortælle mig om FrontPage2002 fungere på samme måde som FrontPageExpress, hvor man kan se hvad man laver.( Det gør det jo noget lettere syntes jeg )
Jeg syntes det er sjovt at arbejde med FrontPageExpres men den kan jo ikke så meget og har tænkt på FrontPage2002 hvis den ikke kun arbejder i html lige som f.eks. Stone`s Webwriter som jeg syntes er lidt for svær at finde ud af, " For mig i alt fald"

mvh : Monsen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-05-03 17:36

Der er for og imod Front Page, jeg er for.
Både FP 2000 og 2002 kan meget mere end FP express.
Hvis man bruger FP rigtigt og især starter rigtigt op syntes jeg den er god.
Emesen.

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 04-05-03 17:43

Men er systemet det samme som FP express eller er det som Stone`s Webwriter ?

Kommentar
Fra : als

Dato : 04-05-03 17:55

Hej Monsen1234. Systemet er helt det samme som FP Express. Jeg vil dog sige at Stones Webwriter om en måneds tid udkommer med en WYSIWYG som fungerer helt på samme måde som FrontPage, og der er jo en kæmpeprisforskel. Jeg forventer mig en del af den nye Stones Webwriter. Ellers kan du roligt bruge Frontpage 2000 eller 2002. Kan du finde ud af Express så skal der ikke så meget til for at du også kan finde ud af de større Frontpage. Det foregår på samme måde, blot har de store langt flere funktioner.

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 04-05-03 18:03

Hej als
Vi er vel ikke så heldige at den nye Stones Webwriter også er gratis ? Eller ved du hvad den ca. kommer til at koste ? Frontpage2002 koster jo ca. 1600,- så det kan jo næsten kun blive billigere.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-05-03 18:21

Jeg glæder mig også til at prøve stones nye webwriter.
Så hvis du er ved at købe program, så vent lidt.
Emesen.

Accepteret svar
Fra : als

Modtaget 100 point
Dato : 04-05-03 19:15

Jeg kan ikke forestille mig at den kommer til at koste mange penge. Hidtil var det jo sådan at den var gratis, hvis man ikke skulle have en ftp hæftet på, så jeg tror ikke på at den bliver særlig dyr. Jeg synes at det kan blive et rigtig spændende alternativ til frontpage, lige netop fordi at den vil benytte samme princip. Jeg tror jeg vil spørge Steen om prisen og hvornår den kommer på markedet. Jeg ved der er flere som er igang med beta-versionen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-05-03 19:20

Lyder godt, lad høre når du ved noget.
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : Monsen1234

Dato : 04-05-03 19:37

Tak for svaret als.
Jeg glæder mig også til at høre mere, og vil vente med at sætte penge i FrontPage2002 .

Kommentar
Fra : als

Dato : 04-05-03 21:22

Tak for points. Nu sender jeg en mail til Steen og han plejer at være rimelig hurtig til at svare. Vender så tilbage.

Kommentar
Fra : als

Dato : 05-05-03 07:59

Hej igen! Steen fra Stones Webwriter har lige skrevet flg. til mig:

Hej
Den skulle gerne komme til efteråret. Priserne ligger ikke fast.

Steen Hjelmstrand