/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
iGoogle falder ud
Fra : svendmogensen
Vist : 920 gange
200 point
Dato : 17-06-10 12:01

Når jeg logger på IGoogle, falder den ud. dvs at den bliver med at søge. Jeg kan ikke skrive noget i søgefeltet eller logge på andre sider uden at begynder forfra..
Går jeg på stadardsiderne er det ok, men det er jo ikke en løsning

Kommentar
Fra : svendmogensen

Dato : 17-06-10 12:03

NB forsat spørgsmål!! jeg kan ikke slette den og derfor heller ikke geninstallere

Kommentar
Fra : webm

Dato : 17-06-10 17:51

Hej Svend har du prøvet Revo uninstaller, den kan afinstallere næsten alt...

http://www.revouninstaller.com/

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 200 point
Dato : 17-06-10 18:24

iGoogle er jo egentlig ikke noget der afinstalleres, det er jo en internet side du kan tilpasse,
du kan prøve at rydde op i midlertidige internetfiler i menuen Sikkerhed, fjern browserdata,
marker Midlertidige internetfiler og Cookies, tryk Slet, nåe ja dette er for IE8

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 17-06-10 22:43

Jeg lurer lidt på om ikke det er et java problem.

Jeg vil foreslå at du først sletter alle gamle java installationer
http://www.java.com/en/download/help/uninstall_java.xml

Derefter installerer du nyeste version af java
http://www.java.com/en/

Godkendelse af svar
Fra : svendmogensen

Dato : 18-06-10 11:44

Tak for svaret Klaudi. Det hjalp -(hvor svært kan det være)

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-06-10 13:30

Velbekommen, godt det lykkedes, det er næsten ikke til at undvære iGoogle med diverse nyheder og vejret + en vits