/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Hit med sangen
Fra : miss-tk
Vist : 2136 gange
100 point
Dato : 16-06-10 21:03

Hej, jeg leder efter Hit med sangen brætspillet.
Er der nogen der ved, hvor man kan købe det?
Har været i div. forretninger og prøvet en masse hjemmesider, men kan ikke finde det selv,
håber der er én herinde, der ved hvor det kan findes.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-06-10 21:17

Master of Music???

http://www.spillehulen.dk/default.asp?Action=Details&Item=2399

Men det "originale" spil er udsolgt de steder jeg har ledt, selv på qxl, hvor de ellers har haft flere

Kommentar
Fra : miss-tk

Dato : 16-06-10 21:27

Master Of Music er desværre kun med spørgsmål, ville gerne have noget der var mere som Hit Med Sangen, hvor der er noget med at tegne, nynne, og alle de sjove ting.
Men tak for forsøget.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-06-10 21:36

Det kan jeg godt forstå

Men du må nok købe brugt

Jeg har kikket lidt, men der er mange sider med legetøj (og når jeg søger på navnet, kommer der instrumenter)

http://www.dba.dk/til-boern/legetoej-og-spil/side-2/?soeg=spil

www.papkassen.dk

www.guloggratis.dk

www.brugt.dk

Kommentar
Fra : miss-tk

Dato : 16-06-10 21:44

Brugt ville også være fint, hvis det er i "pæn" stand selvfølgelig.
Jeg kender ikke selv så mange sider, andet end Dba, Qxl og Guloggratis.
Google hjalp heller ikke meget.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 16-06-10 21:53

Hvis Nordsted- ikke kan finde det- så er der sgu´ikke andre her der kan

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 16-06-10 22:12

Citat
er der sgu´ikke andre her der kan

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-06-10 22:21

Smuller54... hvor utroligt det end lyder, så kan jeg overse noget

Men ved fælles hjælp kan det da være vi kan finde det

Disken... hva laver du??

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 16-06-10 23:04
Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 17-06-10 17:24

tænkte det nok- nordsted fandt det

Godkendelse af svar
Fra : miss-tk

Dato : 18-06-10 15:55

Nordsted -> Tror desværre det er solgt, har forsøgt at skrive til det, men intet svar, men tak for kampen, kan være vi mødes herinde igen