/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
De skøre mænd!!!!
Fra : Majormajor
Vist : 850 gange
16 point
Dato : 15-06-10 23:05

DETTE ER IKKE ET SPØRGSMÅL .

Ham Morten lider vist af en form for storhedsvanvid, bare fordi der er en smule bold i TV, hvis han tror, at vi bedre halvdele vil tage den mindste smule notits af hans "regler" .
Citat
Vigtig mail fra Morten Olsen til alle kvinder og delvist også til de mænd, der ikke allerede har en velopdraget kone…..

Kære Kvinder.

Som I måske ved, så er VM i fodbold startet, og så er det jo yderst vigtigt, at I ved, hvordan I skal agere derhjemme i hele perioden...

For det første: Såfremt I overhovedet ikke er interesseret i fodbold, så skal vi have styr over opstillingen i hjemmet under kampene, sammendrag, highlights, interviews etc...

Hvis I mod forventning synes det er for mandschauvinistisk, så er I selvfølgelig velkomne til at blive hjemme. Dog vil der i så fald være en række regler, der er gældende fra d. 11. juni til d. 11. juli. Overholdes de ikke, bliver der fra 2011 ikke noget, der hedder årsdag eller Valentines Day, og jeres fødselsdage er også i farezonen.

15 Regler:

1. Øllene skal serveres kolde.

2. Vi må prutte og bøvse som det passer os – og I kan INTET sige til det.

3. I må selvfølgelig fortsat hverken prutte eller bøvse.

4. Bland jer ikke når vi snakker om fodbold – tro det eller ej, men på dette ene emne behøver vi faktisk ikke høre jeres mening.

5. TV’et kan IKKE tunes ind på Desperate Housewifes på noget tidspunkt.

6. Stuen er VORES territorium – køkkenet er jeres. Benyt jer af det!

7. Din mor kan ikke besøge os i denne periode, men du er meget velkommen til at tage på ferie hjemme hos hende i hele denne periode.

8. Gør du brug af regel 7, husk da at fylde køleskabet op inden du rejser.

9. I skal aflevere jeres røde læbestifter – vi skal bruge dem til at male Dannebrog på os selv.

10. Kommer I til at overhøre diverse kærlighedserklæringer til venner og spillere lige efter Danmark har scoret et mål, må dette IKKE bruges i senere sammenhænge, og I skal glemme alt hvad I har hørt.

11. Bliver der scoret mod Danmark, forsøg da ikke at trøste os eller komme med opmuntrende bemærkninger. For hver kommentar I ytrer, vil I skubbe jer selv længere og længere væk fra vores hjerter.

12. Sexlivet bliver skemalagt, og du bør stå til rådighed hver dag mellem kl. 22:00 og 12:00.

13. Forspil vil være udelukket i denne periode.

14. Når gutterne er på besøg til kampene, kald mig da ved mit navn, og hverken sukkergøj, pullergris eller noget helt tredje.

15. Opstår der et absolut nødstilfælde, hvor I absolut SKAL snakke til os, gør det da, mens Jan Mølby giver sin vurdering af kampene.

15 informationer (så I ikke behøver at spørge og dermed forstyrre os midt i kampene...):

1. Nej, vi synes ikke Cristiano Ronaldo er lækker.

2. Når vi snakker om Morten og Peter tænker vi ikke på Jensen og Palland, men Olsen og Bonde.

3. Jo, der er faktisk et land der hedder Elfenbenskysten.

4. Lad være at spørge: Offside reglen er alligevel for indviklet til at du kan forstå den.

5. Nej, vi har ikke lige tid til at skifte ble på den lille.

6. Jo, vi ville også være ret trætte af at hedde Schweinsteiger til efternavn.

7. Vi kan bedst lide American Grill, Sour Cream & Onion samt Barbeque chipsene.

8. Jo, alt hvad Troels Bech siger ER sjovt – og rigtigt!

9. Nej, vi skal ikke se filmen Shrek i aften, men England og Wayne Rooney.

10. Ja, Sydafrika ligger i den sydlige del af Afrika.

11. Ja, vi ved faktisk mere om fodbold end Jan Mølby.

12. Nej, vi synes ikke, det ville være en god ide med en flaske vand i stedet for endnu en øl.

13. Ja, Cesc Fabregas er meget svært at udtale, så lad være med at gøre forsøget.

14. Ja, der er et eller andet galt med Franck Ribery’s ansigt, vi ved det godt.

15. Nej, ”Der Kaiser” er ikke endnu et nyt kælenavn til min penis – men det kunne det da egentligt godt blive.....

Hilsen Kirstine

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-06-10 23:10

Ham, Morten hvem han så end er, er sgu da ikke for klog

Kommentar
Fra : webm

Dato : 15-06-10 23:38

Citat
Ham Morten lider vist af en form for storhedsvanvid, bare fordi der er en smule bold i TV, hvis han tror, at vi bedre halvdele vil tage den mindste smule notits af hans "regler"

Den som kun tar spøg for spøg - Og alvor kun alvorligt - Han og hun har faktisk fattet - Begge dele dårligt.

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 15-06-10 23:39

Så vidt jeg ved, er han søn af farvehandleren i Vordingborg, og at han har en god ven, der hedder Peter .

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 15-06-10 23:41

Major det har du ret i, han er fra Vordingborg.

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 15-06-10 23:42

Så vidt jeg ved, tager fodboldtosser alt med fodbold alvorligt .

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 15-06-10 23:46

Og så vidt jeg ved, er sydsjællændere da normalt ikke så tumbede, som ham Morten .

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 16-06-10 04:59

Og så vidt jeg ved, har webm (Piet Hein) vist ret.

ML

Kommentar
Fra : webm

Dato : 16-06-10 07:36

Citat
Og så vidt jeg ved, har webm (Piet Hein) vist ret.

Selvfølgelig har jeg OG PIET HEIN ret Jørn!

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 16-06-10 07:49

Citat
Så vidt jeg ved, er han søn af farvehandleren i Vordingborg, og at han har en god ven, der hedder Peter

Er det ham der forlanger at alle skal trutte i de der vuudoohorn ?

Kommentar
Fra : webm

Dato : 16-06-10 07:55

For en god ordens skyld hedder hornet en Vuvuzela

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 16-06-10 07:59

Atter et korrekt udsagn fra webm.

Du må være selvskrevet at få points i dette spørgsmål.

rn

Kommentar
Fra : webm

Dato : 16-06-10 08:29

Citat
Du må være selvskrevet at få points i dette spørgsmål.

Pardon mester klaphat = Jørn sidder du bare der og fyrer noget af uden at tænke (igen!)?

Læs overskriften på denne tråd: DETTE ER IKKE ET SPØRGSMÅL så det finder Majormajor helt sikkert selv ud af hvordan denne tråd skal afslutes.

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 16-06-10 09:16

Må heller lukke munden. For ikke at få slettet profilen ved et *selvmål*.

Kommentar
Fra : Nyx-x

Dato : 16-06-10 10:42

Hm Jeg stoppede med at læse videre, da jeg kom til "velopdragen".

Så hellere smutte ind og surfe lidt på nettet og lade mannsebasse se bold.

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 16-06-10 12:30

Hvis dette bliver den nye trend vedr. fodbold"tøj", så tror jeg sq, at jeg alligeveller vil se lidt bold i TV .

http://peecee.dk/upload/view/252228

Hilsen Kirstine

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 16-06-10 15:08

Hvem er Morten og hvad er fodbold

Accepteret svar
Fra : Christa.N

Modtaget 16 point
Dato : 16-06-10 17:10

Citat
For en god ordens skyld hedder hornet en Vuvuzela

Ja det ved jeg godt (men det kan du/i jo ikke vide) vi kalder det et woodoo horn - fordi det er sort magi, Afrika o.s.v

Kirstine klæder skaber folk......
Jeg ville helt sikkert også se fodbold, hvis det blev den nye trend !!!

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 16-06-10 23:29

Fodbold er for tosser

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 17-06-10 06:41

Det er jeg nu ikke enig i.

Det kan samle nationen om noget positivt.

Bedre end krig.

DF = Dansk Fodbold
http://www.danskfolkeparti.dk/Home.asp

Ser ikke selv fodbold.

Men da Danmark vandt i 92 var det da f.eks rigtigt FESTLIGT

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-06-10 17:02

Så er det jo godt, at der er kongeligt bryllup på lørdag

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 17-06-10 23:48

Citat
Jeg ville helt sikkert også se fodbold, hvis det blev den nye trend !!!
Nemlig. bortset fra at knægtenes nok ville skrumpe, hvis der kommer en stiv kuling .

Godkendelse af svar
Fra : Majormajor

Dato : 20-06-10 20:53

Tak for svaret Christa.N.

Et par dejlige magiske bemærkninger

Hilsen Kirstine

PS! Bare Jørn snart ville blande sig uden om alt. For trådene går i stå, hver gang han dukker op

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 20-06-10 21:38

Bevis det m&m ...

Opret et nyt spørgsmål - Og jeg holder mig væk.

Så kan du jo afprøve din teori.

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 21-06-10 08:56

Tak skal du have majormajor.

- Jørn har blacklistet mig - jeg ved ikke engang hvorfor, men han må jo have følt sig støt på et tidspunkt.
Så'e hvis hvis og hvis kan du bare udelukke ham fra dine tråde !

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 21-06-10 12:56

Citat
Så'e hvis hvis og hvis kan du bare udelukke ham fra dine tråde !
Det er ski svært, fordi han har så hulens mange brugernavne, samt fordi jeg ikke kan li sortlistefunktionen, men jeg bliver vel nødt til det på et tidspunkt .

Og se bare, der var han igen. Nu vil han så ha mig til at bevise noget, som han sq selv er udemærket klar over, den skide tidsrøver, med alle hans annullerede sp. under andre navne .

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 21-06-10 15:24

Helt alvorligt.

Prøv dog at oprette nogle flere gode spørgsmål, som skaber interesse.

Få gang i debatten og hyggen.

Holder mig 100% væk.

Så kan I jo få konstateret, om det skyldes sommervarmen eller sommerferien eller spørgsmålet, hvor livlig tråden bliver.

Stiger deltagertallet, ja så har I jo ret.

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 21-06-10 15:29

De annullerede spørgsmål i de 2 profiler skyldes at de er omformuleret, eller at jeg fortrød.
Ikke fordi der ingen svar kom.

Se selv efter - Det er jo pære let at konstaterer.

Og så slut for nu - Sæt dog liv i kludene !

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 21-06-10 19:36

Kirstine & Christa.N lav Kandu.dk's længste og mest besøgte tråd - Helt uden utidig indblanding fra undertegnede. Hep Hep, piger ...

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 21-06-10 23:26

Citat
Helt uden utidig indblanding fra undertegnede.

Og du Christa, tror du heller ikke på julemanden

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-06-10 23:33

Jeg er dronningen af Saba, jow jow da

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 22-06-10 23:50

Citat
De annullerede spørgsmål i de 2 profiler skyldes at de er omformuleret, eller at jeg fortrød.
Aften Hanne - Hvis du fortryder, kan du bare omformulere til Cleopatra .