/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Overnatninger på Samsø
Fra : svendgiversen
Vist : 1363 gange
100 point
Dato : 10-06-10 10:34

Vi er to pensionist ægtepar der overvejer en sensommertur til Samsø,
hvor vi skal spille golf, bade, sol(skold)e os og se øen, (vi har lidt forskellige prioriteringer).

Vi kan jo leje et sommerhus, men satser kun på 3-4 overnatninger,
og skal jo så nok betale for en hel uge?

Er der nogen der har erfaringer med billigere alternativer??
Hvor længe skal vi vente for at priserne er faldet under højsommer niveau???

Accepteret svar
Fra : Christa.N

Modtaget 110 point
Dato : 10-06-10 10:44
Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 10-06-10 10:50

Citat
Hvor længe skal vi vente for at priserne er faldet under højsommer niveau???

Man kan ligeså godt booke nu, for priserne plejer da at falde automatisk efter skolernes ferie.

- ellers kan man risikerer at de bedste steder er nuppet....

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 10-06-10 10:58

Ja, jeg har været inde at kigge der...

Det jeg tænker på er måske at leje en hytte på golf eller camping pladsen?
Og det jeg håber på er én der har boet et sted som absolut kan anbefales.

Det andet ægtepar kommer til grillaften i morgen, så jeg samler materiale...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-06-10 11:11

Prisen kommer jo helt an på om I vil leje "Amalienborg" eller et "hønsehus"

Hvad med blot at medbringe/leje et stort telt.... - I skal vel ikke sidde foran skærmen men SE/OPLEVE noget

Samsø er jo ikke speciel dyr i forhold til andre "sommersteder"

Kommentar
Fra : frena1402

Dato : 10-06-10 11:47

http://nordgaarden-samsoe.dk/
Fandt denne mulighed på google ved at skrive ferie samsø :)
Men på denne hjemmeside var der mulighed for miniferie & minigolf :P Der var mulighed for 1/2 pension.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 10-06-10 12:22

Nej vi skal ikke leje "Amalienborg" men heller ikke bo i et "hønsehus".

Vi skal have to dobbelt værelser med bad, andre faciliteter behøver vi ikke,
selvfølgelig er god, helst hav, udsigt ikke at foragte, men det koster...

Nordgården er et godt udgangspunkt:
2000 kr. for 3 overnatninger på dobbeltværelse med morgenmad.

Jeg tror vi kan finde det billigere, hvis vi venter til ultimo august eller primo september?

Golfbanen har ikke hytter, men Camping pladsen har...

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 10-06-10 12:48
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 10-06-10 13:06

Hejsa Svend.
Prøv at tjekke en af hytterne ud her.
http://www.strandskovenscamping.dk/udlejning.htm
Der kan lejes på uge basis og fra dag til dag.
Der er ydermere rigtigt skønt der.

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 12-06-10 13:17

Tak for svaret Christa.N.

Vi vælger hytter på Campingpladsen...

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 12-06-10 13:33

Velbekomme

Rigtig god fornøjelse til dig og din kone - det lyder hyggeligt med sådan en Samsø-tur med et vennepar.