/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kan ikke komme ind og updatere
Fra : ganga
Vist : 2079 gange
50 point
Dato : 09-06-10 20:37

Hej..,
- er der nogen der kan forklare mig, hvorfor jeg ikke kan komme ind på den side, hvor jeg kan få
updateret min windows

På forhånd tak..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-06-10 20:42

Hvilken Windows har du på computeren? Windows XP skal ind på denne side:
http://www.update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/default.aspx?ln=da
med Windows 7 og Vista skal du bruge programmet Windows Update og højre klikke og Kør som administrator

Kommentar
Fra : ganga

Dato : 09-06-10 20:50

Når jeg klikker på ovenstående link får jeg følgende fejl:

"
[Fejlnummer: 0x80072EFF]
Webstedet har fundet et problem og kan ikke vise den side, som du forsøger at få vist. Nedenstående muligheder kan muligvis hjælpe dig med at løse problemet.
Muligheder for selvhjælp:

Ofte stillede spørgsmål

Find løsninger

Windows Update-nyhedsgruppe
Muligheder for assisteret support:

Microsoft online-assisteret support (gratis ved Windows Update-problemer) "

Kommentar
Fra : ganga

Dato : 09-06-10 20:51

Jeg får heller ikke mulighed for at opdaterer min MS essentiel :(

Kommentar
Fra : grow

Dato : 09-06-10 20:56

Hvilken browser benytter du?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-06-10 20:58

Dial-A-Fix kan løse mange problemer på en XP computer, pak den ud og dobbelt klik på det blå tandhjul og lad den fikse Windows update, måske kan den også fikse dine andre problemer, kør værktøjerne en efter en, sæt ikke markering i alle felter på en gang det kan gå galt:
http://wiki.lunarsoft.net/wiki/Dial-a-fix#Download_Dial-a-fix

Kommentar
Fra : ganga

Dato : 09-06-10 21:46

Jeg bruger både Explore og Firefox

Kommentar
Fra : ganga

Dato : 09-06-10 22:03

Hej
Ovenstående Dial-A-Fix virkede ikke..:(

Kommentar
Fra : clou

Dato : 09-06-10 22:17

Er det en original eller "uægte" version du har af Windows? Hvis det sidste er tilfældet er det måske miseren - hvis ikke så prøv at køre en scandsk og få rettet eventuelle fejl - måske det kan afhjælpe problemet.

Clou

Kommentar
Fra : ganga

Dato : 12-06-10 07:35

Min computer endte med at gå død..., heldigvis havde jeg lavet en Ghost image.., nu er jeg i gang med at redde de vigtige filer..

Er der nogen der ved, hvor jeg kan se oplysningerne til outlook express.., jeg tænker på indstillinger som "pop3", osv. ????

Somsagt er computeren gået ned.., men jeg har noget der hedder "mini XP", hvor jeg har adgang til computeren.., og derved kan redde det der er behov for..

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 12-06-10 09:10

Outlook Express gemmer i denne mappe:
C:\Documents and Settings\dit bruger navn\Lokale indstillinger\Application Data\Identities\en lang række tal og bogstaver\Microsoft\Outlook Express
der hvor skriften står på skrå er der hvor der er forskel på dit og mit brugernavn og dit bruger navn skal være det navn du har på din computer.
Der er mapperne med indhold, men indstillingerne i dine konti tror jeg ikke du kan finde, dem skulle du gerne have på papir fra mail udbyderen eller måske du har en backup af dine konti?

Godkendelse af svar
Fra : ganga

Dato : 12-06-10 10:19

Super tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-06-10 10:31

Selv tak - jeg håber du får computeren op at køre igen