/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Mangler "oversæt" knap
Fra : kmb1969
Vist : 1806 gange
300 point
Dato : 09-06-10 18:53

Vi har tidligere haft en knap der hedder oversæt i windows internet Explorer. Den er "forsvundet"

Er der nogen der ved hvordan vi finder den frem igen

Lidt besværligt at handle på tyske sider, når ens tysk rækker til Guten abend

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 310 point
Dato : 09-06-10 19:06

Du har nok fået skjult Google toolbar, find den i menufeltet øverst i vinduet ved at højreklikke et tomt sted, eller hent den her http://www.google.com/intl/da/toolbar/ie/index.html

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-06-10 20:10

Det er ikke nødvendig at have Google toolbar for at benytte siden Google oversæt, knappen du klikker på er vist nok det man kalder javascript, måske du har blokeret for script i dine sikkerheds indstillinger

Godkendelse af svar
Fra : kmb1969

Dato : 09-06-10 20:40

Tak for svaret Klaudi.

Nemt og hurtigt - helt uden at skulle tænke

Selv det gamle svin i gangen (ikke gemalen kan nu oversætte.

TAKKER MANGE GANGE FOR HURTIG HJÆLP

Kommentar
Fra : kmb1969

Dato : 09-06-10 20:41

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-06-10 21:02

Velbekommen