/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Rengøring.
Fra : Cathcart
Vist : 535 gange
17 point
Dato : 08-06-10 22:02

Planer for i morgen:

Sådan ordner man forårsrengøringen:

1: Opret en ny mappe på din pc.
2: Giv mappen navnet " RODET I HUSET ".
3: Slet mappen.
4: Pc'en vil nu spørge "Ønsker du at slette RODET I HUSET permanent?" Svar ja.
5: Læg benene op på bordet, tag en drink og slap bare af resten af dagen .
Dette har jeg "lånt" et andet sted, men det er lige mig, og det vil jeg gøre i morgen - sejt... .

Mvh Chris

PS! Dette er IKKE et spørgsmål

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 08-06-10 22:08

det lyder ret godt

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 27 point
Dato : 08-06-10 22:19

Dejligt at du kunne bruge mit snusfornuftige tip

http://www.kandu.dk/Tip20911.aspx

Vi må også finde en løsning på en hurtig luge have

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 08-06-10 23:14

sorry Nordsted, men jeg har altså ikke set dit tip. Har fået teksten i en mail fra en bekendt og ville så dele med Jer alle sammen.

Trækker ud og slutter her .

Og ha så en god nat!

Mvh Chris

Godkendelse af svar
Fra : Cathcart

Dato : 08-06-10 23:16

Tak for svaret Nordsted1 .

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 09-06-10 00:01

Citat
Vi må også finde en løsning på en hurtig luge have

Jeps; Asfalt

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-06-10 10:11

Kun tåber frygter ikke haven.
Start > programmer > paint > lav flot skilt > med tekst > NATURGRUND > Print > sæt på brædt > sæt brædtet midt i haven > luk paint > OK.............................

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-06-10 10:16

Eyvind.... genialt... jeg har dog en lille tilføjelse... husk at laminerer det

Med det vejr vi har pt, kan det også være det bliver en stor pool, så er problemet vist også løst

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-06-10 10:19

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 10-06-10 21:18

Nu fandt jeg mappen "al skvalderkål i haven" og jeg har slettet den øjeblikkeligt