/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Færdsel på offentlig vej/
Fra : DISKEN_revised
Vist : 558 gange
10 point
Dato : 06-06-10 20:35

Er det en ret_ lang kørertur/ uger.

Husk på at CYKLISTER har PLIGT til at holde tilbage for ANDRE,
Og kan som sådan IKKE friholdes FRA ANSVAR.
men _hvem gider DEN SAMTALE.

Lægger ikke links til tuben ller andet_ da det ikke rigtig kommer dette ved = eller
xxxxxxxxxxxxxxx
Noget kan sikkert lyde som en genudsendelse, MEN NEJ.

Inden for et par uger har jeg været ude for

Overhaling indenom = hvor vedkommende kørte over cykelsti
snakkede mobil=? og hvad jeg nødig vil tro = navigerede sig frem på
en GPS eller bare var SKÆV i ryggen, bare for at komme frem til et lyskryds
der IKKE passede vedkommende, og skiftede vejbane midt i krydset, som GPS´gav ORDRE til...
til ENDNU mere gen for andre, og dette i myldre traffik
Vedkommende reagede ikke engang på et BANK af en støvle, på siden af bilen
for slet IKKE at tale om HORNET var PÅ OVERTID.

NO REACTON?

Mennesker HOLDER ikke afstand_ men tror de kommer 1 time hurtigere frem,
ved at ligge mindre end en bil=længde bag foran kørende,
og ligger og `truer`med at overhale andre ? foran kørende, der heller
ikke holder afstand, hvem giver plads til at ´´komme ind igen´
og dette med en hastighed på over 100

At selv få typen lige i RØVEN_ hader jeg, men åbentbart NORMALT.
Kører jeg selv for hurtigt, med typen i røven, så sænker jeg hastigheden
med andet til følge = for venligheden.

Børne? familie der smider børn i ? haven, og FISER direkte ud
af indkørslen og selvfølgelig IKKE ser sig for, her kommer JEG typen
MEN med en MOBILOS i armen/ rattet/ gearstangen = ???

Skiderikker, der ikke kan se langt LYS, drøner lige ud
og har SG_ ikke særligt travlt med at flytte hastigheden mere end MAX 70
på en Moor traffikvej + hvor overhaling er FERBOTEN de næste 2 KM
med stor kø til følge.

Lastbiler der VIRKELIGT har travlt med at komme FREM.
De overhaler andre ? ELEFANTER og giver SYNLIG gene de næste? 15 km

INTET nyt i dette, men er i en af dem?

Selv har jeg ankaffet mig et hjem kamera, så jeg trods alt kan bevise
men skyld/ USKYLD...

Over 35 år siden jeg havde en skade/ (bøde) på MC/ eller andre,
om man BLIVER nuppet er OK med mig, men jeg kender åbentbart
de steder de ligger på lur = fremad - ad se´ende billist
der ikke lader sig nuppe for at snakke mobilos..

Man har SGU da lov at tænke på ANDRE, der ikke skal
eller har travlt med at komme frem, ikke lige i nakken...

KAN LIGE NÆVNE:::

SIdste EDIOT på en motorvej=
Lejet anhænger, med et lille hus på CA: 15KM
sikkert købt billigt,(Afhentning) Men i stærk blæst, hvor jeg dårligt
kunne holde en ren linie, kørte tåben med 100 og skidtet vippede som sidevinden

Enten falder skidtet AF, eller man overhaler...

ingen svar eller andet fra mig af, kun et par dages
FRUSTRATIONER, DER SKAL HAVE AFLØB

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 15 point
Dato : 06-06-10 20:40

Citat
Over 35 år siden jeg havde en skade

Det er løgn

Skaden er der stadig

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 06-06-10 21:54

Citat
Skaden er der stadig

Ja, hovedskader varer hele livet

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 06-06-10 23:38

Undskyld at jeg spørger, men hvorfor bruger du alle de tegn i dine sætninger? F.eks forstår jeg ikke denne sætning:

Mennesker HOLDER ikke afstand_ men tror de kommer 1 time hurtigere frem,
ved at ligge mindre end en bil=længde bag foran kørende,
og ligger og `truer`med at overhale andre ? foran kørende, der heller
ikke holder afstand, hvem giver plads til at ´´komme ind igen´
og dette med en hastighed på over 100

Eller denne sætning:

Børne? familie der smider børn i ? haven, og FISER direkte ud
af indkørslen og selvfølgelig IKKE ser sig for, her kommer JEG typen
MEN med en MOBILOS i armen/ rattet/ gearstangen = ???

Jeg har fået det ud af dit indlæg, at du er frustreret over dine med trafikanter, så jeg har et godt råd til dig: Brug offentlige transportmidler, og spar på tegnsætningen, jeg tror at det vil give mere ro i din tilværelse.

Godkendelse af svar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 07-06-10 05:08

Citat
Undskyld at jeg spørger, men hvorfor bruger du alle de tegn i dine sætninger? F.eks forstår jeg ikke denne sætning:

Mennesker HOLDER ikke afstand_ men tror de kommer 1 time hurtigere frem,
ved at ligge mindre end en bil=længde bag foran kørende,

HÅBER FANDME DU KØRER MED ble på......
ELLERS kører du som JEG SKRIVER?????????

eller var det dig der HAVDE SÅ FORPULET TRAVLT,
at du PISSEDE på cyklister og andet GODT_FOLK.
BARE FOR AT KØRE EFTER EN skide garmin
AT DU GLEMTE REGLERNE???????
HVILKE REGLER______________= aner det fandme ikke men
åbentbart DINE ________HJEMMESTRIKKEDE FUCK YOU ?
IKKE DANSKE (gylle regler)
nazgyl
-
men pis da af AFGANISTAN TIL_ hvad fanden rager DU

DA LILLE MIG.

xxxxxxxxxxxxx
Citat
Det er løgn

Skaden er der stadig

hvilken skade, og på hvem.....................

Citat
Ja, hovedskader varer hele livet

Tåber gør andre mennesker STØRRE

PIS PÅ REGLER og du bliver KNALDET FOR PIRATERI

MEN _____ikke for en lille møjbil eller andet= der slår ihjel

Hader SGU virkeligt mennesker_ og deres BESSER_ viden