/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Flash afspilning
Fra : DISKEN_revised
Vist : 774 gange
40 point
Dato : 06-06-10 16:53

På den IGEN...

Har en del flash filer, som ´normalt´afspilles automatisk, MEN
og det er pointen.

Når jeg klikker på ÅBNES med, kan jeg ikke finde Adobes Flash
under GENNEMSE.

Og jeg har den sidst nye flashplayer, så alt er opdateret.
Har også andre swf/ flash filer, de åbner sig normalt, ved at klikke på dem.
Jeg kan godt se dem, hvis jeg ligger dem ind i en html fil, me ikke når jeg klikker på dem..

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 30 point
Dato : 06-06-10 16:56

Åbn med Internet Explore

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 06-06-10 17:26

Citat
Åbn med Internet Explore

Duér heller ikke, så kommer der bare en søgemaskine?

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 06-06-10 17:36

Ved ikke om det har betydning, men det er en Shockwave Flash fil
som også er opdateret.
http://www.gratisimage.dk/image-1ED6_4C0BC161.jpg
http://peecee.dk/upload/view/249899

Men jeg plejer stadig at kunne åbne den, bare ved at klikke på den,
kan det, ved SWF og FLV, og visse andre FLASH filer

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 06-06-10 17:39

NB:
er fuldt opdateret med Codex, så geller ikke der mangler noget,

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-06-10 17:55

Når jeg pakker clock1.zip ud og højreklikker på den og vælger Åbn med og finder Internet Explore,
så kommer der et mægtigt fint vækkeur i IE vinduet

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 06-06-10 17:57

jeg har lige åbnet den fil du lagde på peecee.dk
åbner zipfilen --> dbltklikker på flashfilen --> vælger gennemse --> internet explorer
og så har jeg et stort ur hvor sekundviseren drejer rundt

hvis det ikke virker for dig ville jeg nok lige prøve denne side en gang http://www.adobe.com/shockwave/welcome/

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-06-10 18:00
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-06-10 18:46

Du kan afspille med Windows Media player hvis du har de nødvendige codecs:
http://www.filehippo.com/download_klite_codec_pack/
Adobe flash er et plugin til browseren ikke en selvstændig afspiller

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-06-10 18:49

Dit ur fra Peecee åbner i Firefox (min standard browser) når jeg dobbelt klikker

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 06-06-10 19:00

Citat
Når jeg pakker clock1.zip ud og højreklikker på den og vælger Åbn med og finder Internet Explore,
så kommer der et mægtigt fint vækkeur i IE vinduet

OK_ den kunne også bruges, hvis bare den kunne afspilles.
Men når laver DET nummer, bliver jeg smidt over til Adobe...
--
Citat
jeg har lige åbnet den fil du lagde på peecee.dk
åbner zipfilen --> dbltklikker på flashfilen --> vælger gennemse --> internet explorer
og så har jeg et stort ur hvor sekundviseren drejer rundt

hvis det ikke virker for dig ville jeg nok lige prøve denne side en gang http://www.adobe.com/shockwave/welcome/

Virker ikke__

Citat
Du kan afspille med Windows Media player hvis du har de nødvendige codecs:
http://www.filehippo.com/download_klite_codec_pack/
Adobe flash er et plugin til browseren ikke en selvstændig afspiller

NB:
er fuldt opdateret med Codex, så geller ikke der mangler noget,

Citat
Dit ur fra Peecee åbner i Firefox (min standard browser) når jeg dobbelt klikker

OGSÅ hvad min browser? eller flash player plejer at gøre...

MEN NEJ... til det hele.

HADER denne udgave af XP PRO.

Nprmalt virker det på min Home Edetion, men den er SG_ blokkeret af MS
før jeg overhovedet kommer til skærmen...

Lukker jeg min Firewall_ bare!! for at se, om skidtet virker
og det gør DET altså IKKE, lige godt HVAD.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-06-10 19:04

Smut en tur ind forbi Angiv program adgang og standarder, der må være noget som er i udu måske har du fjernet et program eller andet som engang var sat som standard afspiller eller sårn

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 06-06-10 19:11

Sådan gør jeg
http://peecee.dk/upload/view/249920

beklager RODET, men meninger og GO _ NOK
Citat
Smut en tur ind forbi Angiv program adgang og standarder, der må være noget som er i udu måske har du fjernet et program eller andet som engang var sat som standard afspiller eller sårn

Ja Ikkkkkkee
efter at have afprøvet
http://www.filehippo.com/download_flashplayer_ie/
Dette kommer der endnu flere meldinger FREM///
se oven-nævnte fil

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-06-10 19:24

Det er den sidste metode du skal bruge der hvor prikken flyttes og du kan Gennemse, men hvorfor vælger du ikke Internet Explorer eller en anden browser med flash plugin?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-06-10 19:26

Du skal IKKE vælge noget Adobe halløj til at åbne din fil

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-06-10 19:27

Hvis der er "kage" i flash plugin kan du prøve at afinstallerer det først...

hent denne afinstalleringsfil fra Adobe
http://download.macromedia.com/pub/flashplayer/current/uninstall_flash_player.exe
Kør den og genstart PC

Installer så denne http://www.filehippo.com/download_flashplayer_ie/

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 06-06-10 20:27

Citat
Det er den sidste metode du skal bruge der hvor prikken flyttes og du kan Gennemse, men hvorfor vælger du ikke Internet Explorer eller en anden browser med flash plugin?

Åbner JEG den med IE kommer jeg til ADOBES ?= plugins
hvilket får mig til næste
Citat
Hvis der er "kage" i flash plugin kan du prøve at afinstallerer det først...

hent denne afinstalleringsfil fra Adobe
http://download.macromedia.com/pub/flashplayer/current/uninstall_flash_player.exe
Kør den og genstart PC

Installer så denne http://www.filehippo.com/download_flashplayer_ie/

Jeg HAR jo netop hentet skidtet
INDTIL FLERE GANGE

MEN kan stadig ikke åbne filerne.

FOR SLET IKKE AT SKRIVE? FINDE DET PLUGIN, DER NORMALT ÅBNER FILEN.

Hader denne UDGAVE af XP PRO.
Kan heller ikke komme på nettet VIA ? Filezilla eller lignende...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-06-10 20:47

Har du prøvet at afinstallerer flashplayer med denne uninstall
http://download.macromedia.com/pub/flashplayer/current/uninstall_flash_player.exe

og så installerer sidste nye?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-06-10 20:52

Du kan ikke bare åbne swf filen ved at dobbeltklikke på den,
den skal tildeles et program, f.eks. IE8 eller FF

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 06-06-10 22:48

Citat
Du kan ikke bare åbne swf filen ved at dobbeltklikke på den,
den skal tildeles et program, f.eks. IE8 eller FF

Troede det VAR SPØRGSMÅLET
Når jeg klikker på ÅBNES med, kan jeg ikke finde Adobes Flash
under GENNEMSE.

Plejer JO BARE at KLIKKE på den og så KØRER det bare.

Har skrevet, at lægger jeg den ind som en html fil så virker det BARE

Men ikke på denne udgave af XP

Kan heller ikke komme på nettet? med fildeling og andet.

Aktive X`og script er activeret_ PÅ DENNE PUTER
og hvad der ELLERS normalt
plejer at kræve tilladelse for at køre et / en uvedkommende FIL = swf / den fil jeg har smidt på nettetL
Men henter jeg andre SWF/ andet (fra tuben eller laver en film til SWF/ FLASH)
som er genkendt med det samme__bare ikke af Adobe så kører det_
BARE, selvom ????

SMIDER DEN PÅ møddingen
og installere en anden udgave....

Takker for svar indtil ?
videre

Sg- ikke bekymringerne værd...

Godkendelse af svar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 07-06-10 05:21

Tak for svaret Klaudi.