/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
Sterbai pansermaller
Fra : sadolinlarsen
Vist : 1021 gange
24 point
Dato : 06-06-10 11:18

Hej med jer :)

Vi har 8 Sterbai pansermaller og har hørt at de kan forveksles med 2 andre arter:

- C. haraldschultzie og C. araguaiaensis.

kan disse tre arter gå sammen hvis man skulle komme til at købe en af de andre slags?

Derudover ville jeg gerne vide hvad der kunne være galt med vores gule mysteriesnegle - deres hus er ikke pæn gult over det hele mere - det er hvidt nogle steder.. De er heller ikke så aktive mere - de flyder tit oppe i overfladen..

Håber der er nogle der kan hjælpe.. :)

Kommentar
Fra : Jan4100

Dato : 06-06-10 11:32

pansermaller er ikke agresive så det vil de, hvad in snegle gør ved jeg ikke men mit gæt er at de ikke får mad nok

Kommentar
Fra : sadolinlarsen

Dato : 06-06-10 14:59

okay dejligt..

mad får du rigelig af, for de går med discus og der er masser af foderrester.. det er lidt ærgeligt..

tak for svaret

Accepteret svar
Fra : Sindt01

Modtaget 24 point
Dato : 06-06-10 19:53

Jeg vil anbefale dig at oprette en profil på www.akvariesiden.dk det er gratis. Prøv så at stille samme spørgsmål der. Der er desuden artsbeskrivelser af forskellige fisk

Godkendelse af svar
Fra : sadolinlarsen

Dato : 13-06-10 16:30

Tak for svaret Sindt01.

Kommentar
Fra : Sindt01

Dato : 14-06-10 20:57

Det var så lidt