/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Intet nyt under solen
Fra : jtlaursen
Vist : 876 gange
258 point
Dato : 02-06-10 22:01

Lang tid siden. Jeg ser der stadig er gang i chatforummet med de samme personer som altid.

ans, Nordsted1, dova, molokyle, 3773, refi, bentjuul, arne.jakobsen, o.v.n. og alle jer andre langtidsbrugere.

Hvordan holder i gejsten, her i dette fuldstændige uforanderlige og aldrig opdaterede forum?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-06-10 22:03

Citat
Intet nyt under solen

Den er da gået ned mand

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 268 point
Dato : 02-06-10 22:06

Hej jtlaursen

Du har da ikke fået kikket rigtigt efter

arne punktum jakobsen, har ikke været her meget læææænge

Såå det er da dig der ikke er opdateret rigtigt

Men ellers så er vi her da endnu, mere eller mindre ... og altid kun med gejst, ellers var vi her jo nok ikke

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 02-06-10 22:39

Narh, forklaringen er nok, at vi også er nogle få, men fantastiske "nye brugere", der holder liv i de gamle klude, og sikrer at de hele tiden er på tæerne med svar på vores mange tåbelige og uinteressante spørgsmål.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-06-10 22:46

pifo... du har det hårdt, sådan at må tage hele slæwet

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-06-10 23:35

Og ind imellem er det bare sjovt. Meget underholdende. Og andre gange kommer sammenholdet op i os når der kommer en spammer på banen.

Og vi kan da selv stille spørgsmål. Og så er der jagt trådene for ikke at glemme nogle. De er ren fnidder.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 03-06-10 00:53

Der er da gang i chatten, men ikke på samme måde som i gamle dage, hvor en lørdag aften kunne tilbringes i selskab med Arne Jakobsen (han var på Amarone), og norske Holniels. Der var adskillige andre indover, og aftenen igennem sad man og skålede.
Det var faktisk pissehyggeligt på sin egen måde. Det savner jeg.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-06-10 06:26

Jow jow vi hænger på endnu også på en strålende skinsdag som denne

Kommentar
Fra : jtlaursen

Dato : 03-06-10 07:06

I har det godt herinde, bliv ved med det. Og ham arne.jakobsen kan jeg godt huske, mest for en usædvanlig ringe evne til at omgås andre mennesker. Troede egentlig at han var genopstået fra de døde siden han er på top10'en, men den er vist heller ikke særlig opdateret

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-06-10 09:18

Der er ikke så meget top 10 over kandusystemet mere. Der er næsten ingen som går op i point........................................man kan heller ikke vinde noget mere.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-06-10 09:50

Og vi har haft en der var værre end arne.jakobsen. Hvem husker ikke Jørn. Sikken fred da han blev udelukket.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 03-06-10 10:00

Ja Nordsted1, jeg synes det er hårdt - er glad for, at du kan se det

Vi har alle vores "kald" her i livet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-06-10 10:03

pifo... og jeg er bare så glad for at du tager dit kald så alvorligt

Granner01... jeg synes godt nok ikke vi kan sammenligne superspammeren (som jeg er ret overbevist om er her endnu) og arnepunktumjakobsen... sidstnævnte var mange gange direkte ondskabsfuld og modbydelig, det er superspammeren trods alt ikke

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 03-06-10 11:02

Citat
Og vi har haft en der var værre end arne.jakobsen. Hvem husker ikke Jørn. Sikken fred da han blev udelukket.

Øv øv øv

Jeg gør alt for at være den værste.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-06-10 12:05

Brorteil

Citat
Jeg gør alt for at være den værste

Du når dem ikke til sokkeholderne, forøvrigt er du jo slet ikke ond, det er bare noget du lader som om... du er gennemskuet

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-06-10 13:42

brorteil er en nuttet Kandubruger................................har jeg hørt.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-06-10 13:50

brorteil er en nuttet Kandubruger

Yes yes

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 03-06-10 16:18

Citat
brorteil er en nuttet Kandubruger

jo jo

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 03-06-10 20:43

. Ja da, Bror Teil er sq mere nuttet end mig .

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 03-06-10 21:01

gaaaaaab....

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 03-06-10 21:28

Citat
vi også er nogle få, men fantastiske "nye brugere", der holder liv i de gamle klude,

måske du alligevel fik taget munden for fuld

Citat
gaaaaaab....

du lyder ikke som om du holder liv i noget som helst

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 03-06-10 22:05

Citat
gaaaaaab....

Det gaaaab afslører en stor egoflab

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-06-10 22:05

Citat
du lyder ikke som om du holder liv i noget som helst
er det nu vi skal i gang med førstehjælp 30 mavepustere og 2 blæs og bliv ved til kalorius rører på sig (gæt hvem som går på førstehjælps kursus nu og de næste uger)

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 03-06-10 22:09

Citat
gæt hvem som går på førstehjælps kursus nu og de næste uger

puha

der er en hård nyser- jeg har været på 1 dag- hvorffer fa..en skal det tage en hel uge ?? det må være udvidet, med kondi og vægttab ovenikøbet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-06-10 22:20

Som om sådan et førstehjælpskursus er noget

Jeg skal på miljøkursus og lære at hjælpe ved evt. olieforurening... og piv-- nedslagtning af husdyrs besætninger og såårn noget

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-06-10 23:49

Nordsted
Jeg kan give dig lidt kendskab til førstehjælp, er "gammel" instruktør.

Så bare spørg, jeg kan da huske lidt endnu.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-06-10 23:55

Granner01... mange tak, men jeg skal også have et kursus i førstehjælp... men efter week-enden kan jeg give dig et miljøkurus, var det noget??

Underligt at tænke på, at førstehjælp kan blive forældet nu f.eks o.v.n der beskriver hvordan man giver hjertemassage, det er ikke mange år siden, hvor det var en helt anden "rytme"

Senere på året, muligvis først til foråret skal jeg også have et kurus i "brand" kæææft hvor bliver jeg klog... sådan en kost kan jeg nok daske rundt med, men en brandslange vil da vælte mig omkuld

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 04-06-10 10:39

En brandslange er tung, så vi to bliver nok for gamle til at løfte sådan en.

Og Nordsted jeg vil gerne høre noget om miljø, så kan vi lære dig noget om brand.

Og et førstehjælpskursus ændrer sig, der kommer nye læseplaner hvert 3. år. Ikke meget ændrer sig, men frekvensen på hjertemassage er en af dem der bliver fornyet. Jeg mener det i dag er samme frekvens som redderne bruger i ambulancen. Det var det ikke i begyndelsen.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-06-10 12:00

Det der med mund til mund er ikke godt ................................nogen gange.

Og de pumpefrekvenser er ikke så vigtige ....................som overhovedet at prøve.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 04-06-10 12:10

Jeg har en pæn samling af førstehjælp kurser,
brandslukning m.m.

"Stands ulykken" det mest fjollede udtryk jeg nogensinde har hørt.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-06-10 14:59

"Stands ulykken" er da det mest rammende udtryk for at ungå følgeskader.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 04-06-10 15:04

Jo men hvis biler slår kolbøtter må de trille færdigt,
det vil jeg ikke stoppe.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-06-10 15:10

Pivskid

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 04-06-10 16:14

Nemlig

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 04-06-10 17:17

Nemlig ikke.

Jeg er barsk.

Godkendelse af svar
Fra : jtlaursen

Dato : 07-06-10 21:07

Tja, hvorfor ikke...