/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
åbne ra-fil
Fra : peteralf
Vist : 819 gange
50 point
Dato : 31-05-10 09:12

hvordan åbner man en Ra.fil
jeg har netop fået en mail som har et vedhæng med en skabalon jeg skal bruge
men vedlagte RA-fil kan ikke åbnes??
Er det en software jeg mangle???
v.h. pa

Kommentar
Fra : JRST

Dato : 31-05-10 09:13

Jeg går ud fra du mener RAR

Du skal bruge WinRAR-som kan hentet gratis. Søg efter den på Google.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 31-05-10 09:24
Kommentar
Fra : Qualiman

Dato : 31-05-10 09:27

Du kan hente Total Commander på Tucows.com den er gratis og åbner næsten hvad som helst

Kommentar
Fra : akle

Dato : 31-05-10 11:11

Skal man hente kode via sms for at programmet fungerer?
MVH Akle

Kommentar
Fra : Qualiman

Dato : 31-05-10 11:28

Nej den spørger om at du trykker på 1 2 eller 3 og så starter den

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-05-10 15:53

Winrar er ikke gratis, det er 7 zip som kan udpakke næsten alle filer, hent exe filen og installer, sæt markering i indstillinger at den skal håndtere alle slags pakkede filer:
http://www.7-zip.org/ den lægger sig i højre klik menuen, så du skal bare højre klikke på din rar fil og ud for 7 zip klikke på Udpak alle

Kommentar
Fra : Qualiman

Dato : 31-05-10 17:14

Min Winrar er gratis!
Den kommer ved opstart og fortæller mig om hvilket nummer der skal trykkes på for at fortsætte !
og den virker og har gjort det siden jeg lagde den på SÅ

Kommentar
Fra : Qualiman

Dato : 31-05-10 17:15

Winrar sorry Total commander

Kommentar
Fra : denvildegnu

Dato : 18-07-10 15:52

Nej - det har intet med WinRAR at gøre.

RA er RealMedia Audio - og kan sandsynligvis afspilles med RealPlayer .

http://www.real.com

læs evt om fil extension her:

http://filext.com/file-extension/RA