/ Forside/ Karriere / Offentlige / Andet offentlige / Spørgsmål
10  jakjoe 697
Registreringsattest ved flytning af adre
Fra : jesper.s
Vist : 3088 gange
100 point
Dato : 31-05-10 08:25

Hej.

Jeg har for nylig flyttet adresse. Skal jeg melde det til Centralregistret for motorkøretøjer eller går det automatisk når jeg har meldt flyning til folkeregistret?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 31-05-10 08:26

- det sker automatisk

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 110 point
Dato : 31-05-10 08:41

Motorkøretøj er tilknyttet et centralt register, så de har fået besked direkte. Hvis du har anhænger så er det en anden sag. Der bliver adressen ikke automatisk flyttet. Det skal du selv gøre hos SKAT.

Godkendelse af svar
Fra : jesper.s

Dato : 31-05-10 08:46

Tusind Tak for svaret granner01. Det var godt du skrev vedr. anhænger, da jeg også har sådan en.

Forsat god dag.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 31-05-10 11:19

Selv tak og hvis du skal skifte adresse på anhængeren så husk registreringsattesten. Og det må endelig ikke være en kopi. Det SKAL være originalen.