/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvidvin dampet laks
Fra : o.v.n.
Vist : 1494 gange
50 point
Dato : 30-05-10 20:01

Nye danske kartofler og spinat, dertil en god Sauvignon Blanc fra Chile til dessert jordbær med fløde, det var aftenens middag
det er ikke et spørgsmål men tråden er beregnet til at i kommer med misundelige bemærkninger, mens jeg holder om vommen på langs i sofaen

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 30-05-10 20:09

Citat
det var aftenens middag

Jeg skal gi' dig misundelse skal jeg

Her stod den på 2 halve boller med ost efter en laaaaang køretur til Falster fra Hanstholm.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-05-10 20:14

av av ikke få mig til at grine ovenpå sådan en middag
og tak for sidst det var hyggeligt

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 30-05-10 20:20

O V N en opskrift tak

lyder simpelhen super lækkert

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-05-10 20:26

opskriften er hjemmelavet men hvis du bytter æblemosten og æble eddiken ud med hvidvin og erstatter broccoli med spinat stuvning så er den her:
http://www.norreportfiskogvildt.dk/dampet%20laks.htm meget men at lave

Accepteret svar
Fra : Christa.N

Modtaget 60 point
Dato : 30-05-10 20:27

Citat
tråden er beregnet til at i kommer med misundelige bemærkninger

- mums det lyder godt !
og spise så meget at du skal kravle ind og lige vippe op på sofaen, det lyder helt rigtigt ...

Jeg har fået varmemad, en gryderet fra fedtfattig kategorien, suk

JA, JEG ER DYBT MISUNDELIG !

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-05-10 20:27

Heller ingen bouillonterning den er unødvendig

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 30-05-10 20:32

Ovn tror lillemor og mig skal ha det i morgen. Ja det lyder nemt. Her stod den på en død måge med bjælker. Ligger på langs i øjeblikket så vil gerne forkæles af fruen

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 30-05-10 20:44

Citat
og tak for sidst det var hyggeligt

Selv tak o.v.n. ja det var rigtigt hyggeligt.
Skulle hilse fra Leif.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 30-05-10 21:00

Dette kunne jeg ikke stå for MEGET tidligt på fiskeri auktionen Hanstholm havn kl. tidligt.
http://peecee.dk/upload/view/248401

Kommentar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 31-05-10 08:17

Misundelse på hvad?
Jeg kan ikke læse noget om oksehøjrib, oksefilet eller lign.
Jordbær siger mig intet, men sager nok godt for dem der vil have jordbær.

Jeg behøver ikke at spise spinat for at få muskler. Jeg har en god og stor sangermuskel på maven.

Med venlig hilsen
HUGO-BØRGE

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-05-10 15:58

Tak for svaret Christa.N. Trøstepoint til dig, desværre smager de ikke af noget
(men de feder heller ikke)

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 31-05-10 16:39

Suk- jeg fik næsten ingen aftensmad i går -

Ville ha´været rart med en udbringning o.v.n - husk det næste gang ikk´

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-05-10 16:53

Jamen jamen har du så travlt med give os andre gode opskrifter og ideer at du slet ikke selv får noget?

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 31-05-10 17:20

Citat
Jamen jamen har du så travlt med give os andre gode opskrifter og ideer at du slet ikke selv får noget?

Jamen det gør jo ellers normalt, men jeg havde været på skvalderrov hele lørdagen, så jeg kunne ikke røre mig ud af flækken hele søndagen

Det regnede skomagerdrenge hele søndagen, så jeg sad nærmest suget ind i sofaen- med computer og fjerner- og lige pludselig var dagen gået - og det var hjernen også -

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 31-05-10 19:55

Takker for trøstepoint