/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
En 'hurtig' smalsnak...
Fra : molokyle
Vist : 679 gange
407 point
Dato : 30-05-10 17:42

Thjaeee... Øeh...

Jeg har grundet et større PC nedbrud været indisponibel på kandu nogle dage

Er der sket 'noget' ???

VIGTIGT ! ..altså?

Mig selv?

Fiskekonkurrance idag: http://www.lfk1940.dk/konkurrencer.html

..en 'NUL-tur' ..ska' det lige nævnes

..ellers 'noget'?

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : betterwisser

Modtaget 417 point
Dato : 30-05-10 18:03

Er du sikker på at nedsmeltninmgen var i Pc ren

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 30-05-10 18:05

Hejsa molo.
Citat
ellers 'noget'?

Næææ er lige landet efter en dejlig tur til Hanstholm camping.
Pragtfuld plads og en himmelråbende skøn natur.
Er nået den alder nu hvor vi tager på seniortræf.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-05-10 18:07

Citat
Er der sket 'noget' ???

Der skete noget i 2008 - siden er vist ikke sket noget interessant - det går jævnt ned af bakke for Kandu...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-05-10 18:09

Jamen for dælen da, jeg har oplevet noget temmelig usædvanligt

Jeg tog til en pølsevogn hvor medarbejderen var af anden etnisk herkomst, men jeg kunne da bestille en hotdog - jeg ville have med det hele inckl. agurksalat

Det tog en fandens til tid, så jeg troede det var noget med at fedte rundt med en masse for ikke at komme til at rører ingredienserne, men det så nu meget prof. ud

Langt om længe fik jeg min hotdog med en MEGET SPECIEL AGURKSALAT - frisk strimlet salat, og et par skiver frisk agurk på toppen... jeg listede lige så lempeligt den moderne agurksalat i skraldespanden og spiste resten af hotdoggen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-05-10 18:11

Og nu kan man få røde i Tyskland.....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-05-10 18:16

Citat
Og nu kan man få røde i Tyskland.....

Kææft mand det var de længe om at lære!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-05-10 18:17

Bedre sent end aldrig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-05-10 18:18

Hov

De røde jeg nævner ER altså PØLSER

Den var vist smuttet i farten....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-05-10 18:20

Den havde jeg regnet ud - hva' regner du mig for

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-05-10 18:20

betterwisser -> Tjaeh... Begrænset eller ingen internetforbindelse i LAN- forbindelsen. Så hele Klør-Fem ned i dyret og ...KAPUT bundkort, hardisk og hva' har vi? Øeh...lidt for hurtig Resultat?
Formatering af C:\ drev med styresytem ..og efterfølgende opdateringer 83 af slagsen ! ...samt; Geninstallation af SAMTLIGE programmer (AntiVirus, FireWall mm.)
36 TIMER straight ...!
Heldigvis har jeg ALLE 'vigtige' DATA (..læs;
PORNO, Musik, Dokumenter og genveje) ..på externe drev
piaskov -> Bare det var MIG, som havde tid til, at være senior borger
refi -> Nøehh.... Du har ret: Ik' de store armbevægelser
Nordsted1 -> Grønt er godt for øjnene ...
Har du måske nogen sinde set en Kanin med briller/kontaktlinse?
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-05-10 18:22

Sgu da en syg form for humor den fiskeklub har

Citat
gavekort på 6.000 kr. til tandlægebehandling

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-05-10 18:24

Citat
Nordsted1 -> Grønt er godt for øjnene ...
Har du måske nogen sinde set en Kanin med briller/kontaktlinse?

Nå for hevlede da, jeg vidste ikke jeg skulle komme agurkesalaten i øjnene

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-05-10 18:24

Altså : INGEN store uoverensstemmelser/sladder/tilsvininger ...som jeg er gået glip af?

Jeg tror jer IKKE en meter !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-05-10 18:27

Nordsted1 ->
Citat
Nå for hevlede da, jeg vidste ikke jeg skulle komme agurkesalaten i øjnene

Joda ...li'som pølsen
..og så her jeg altså iår, indtil dags dato investeret 23.000 kr. i mit tilbageværende tandsæt !
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-05-10 18:27

Molo, du bliver nød til at tro os... kandu har været meget ustabil i længere tid, både helt brækket ned, og flere gange ingen emiler... så er det altså ikke nemt at holde gang i en omgang sladder på de betingelser

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 30-05-10 18:29

Citat
piaskov -> Bare det var MIG, som havde tid til, at være senior borger

Din tid kommer også Molo

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-05-10 18:29

Jøsses det er godt nok mange penge, så må du sove med hovedet i pengeskabet

Tror at Emilerne mangler igen??

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 30-05-10 18:31

Jeg skrev 'hurtig' ...gjo'r jeg ik' ...betterwisser

Nu går jeg på 'puden' ...Hygge...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 30-05-10 18:32

MOLO FOR FILAN SE HER:::
De kan skutte stave dem i THY.
http://peecee.dk/upload/view/248340

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-05-10 18:33

Go' nat, du må også være træt, når du sådan har været på "søen"

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 30-05-10 21:09

Tak for ping pongis, selvfølgelig har der været øvlerier
nice dreams