/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Religion / Spørgsmål
10  molokyle 587
Kun for VANTRO / tror Jeg
Fra : DISKEN_revised
Vist : 837 gange
10 point
Dato : 29-05-10 21:48

KUN TIL DISKUTION

ALLAH _ ANDRE BLIVER NAKKET

Gennem mine PAR år på røven, har jeg SET Religion
ødelægge Lande.......

Masse _ myrde mennesker? grundet anden tro _ END deres egene.
Eller bare mangel på mennesket´s (måde at leve sammen på)
Jeg har set Lenin/ Stalin/ hitler/ Kejseren af NIPO/= Japan
ødelægge =? næsten lande....
Den sidste = Nord Korea ?

Samtidig smider ??? GUD´s eget land ?
US_OF _FUCK atombomber/ og andre bomber_ som selv LILLE DANMARK
GIK MED I KRIG FOR_ Irak
bare PÅ GRUND AF EN SNAK/ om sennep´s gas.

LÆNGE LEVE FRIHEDEN
Men, er vi også klar til et MEGET lille Vietnam/ syndrom i LILLE DANMARK

Det er her ALLEREDE_ men WHATT69: eller stærkere
Tvivler meget stærk på at det KÆRE Folketing er beredt PÅ SMERTEN
Og visse af disse KAMPKLARE NU_OMDAGE civilister
har allerede BEGÅET den STØRSTE SYND AF ALLE__SLÅ ihjel/ FAMILIE

Dernæst, melder de sig ind i BANDER, bare for at efterleve
hvad de FIK ORDRE PÅ, SLÅ IHJEL = groft men?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

SPØRGSMÅLET ER ?

HVAD FANDEN TROR DU SELV PÅ.
BIBELEN SNAKKER OM (VI GUDERNE) MEN DER ER ÅBENTBART KUN 1 = EN
Der er medbragt til mange NYE udskifter af en Bibel
OG ER DET DEN SAMME (GUD) SOM ALLE DE ANDRE TRO`S SAMFUND
Eller´s kan jeg se en MEGET stor konflikt///////////
Hvis den ikke allerede er til stede.

Personligt tror jeg på at Jesus Har gået sine GÆNGER på denne Jord
det er bevist, men hvor og hvortil, på hvilket tidspunkt??????
Men SKAL man så tro på ham? som JO TROR på en ALMÆGTIGE...

Ver den er OND = LEV MED DET, i det eller lille og fredelige DK

Have A NICE day
du flyver MED ??? vinger der holder...

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 29-05-10 22:39

Det var ellers en svada, men jeg er lykkelig ateist. Og jo Jesus levede, han var gift og havde børn. Hvem har ellers vasket hans tøj og lavet mad til ham. Jeg tror ikke at han fodrede sig selv ved hjælp af en tryllestav.

Accepteret svar
Fra : Mosebaek

Modtaget 15 point
Dato : 29-05-10 22:41

Er du CIA agent????????????????????????????????????
En slags kode???????????????????????????????????
Jeg kan ikke lige tyde budskabet.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-05-10 22:52

Hvad skulle vi ellers kriges om, hvis ikke religion kan splitte mennesker hvad kan så?
Der er slået mange ihjel i guds navn, på begge sider af fronten

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 30-05-10 05:39

Citat
Og jo Jesus levede, han var gift og havde børn. Hvem har ellers vasket hans tøj og lavet mad til ham

CIA___?se svar

Citat
Hvad skulle vi ellers kriges om, hvis ikke religion kan splitte mennesker hvad kan så?
Der er slået mange ihjel i guds navn, på begge sider af fronten

Ingen NYHED_______bare en FATALIST mere

Citat
Er du CIA agent

Siden Du ikke er det ? = så må jeg vel
HELLERE INDRØMME DET

JEG ER BARE EN skide dansker_ der altid skal TILPASSE MIG??? lille dig/ klumme
eller andre.........

Men ikke Danmark

I lærer sg_ aldrig

SKIDE pædagogger'
en MOBIL i den ene / GEARSTANG i den anden = direkte fra børne_skolen = godt børnene er
AFSAT
OG I KLAGER OVER tåber___stakkels meneskehed

UNGERNE styrrer______ de voksne.

Godkendelse af svar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 30-05-10 05:48

Tak for svaret Mosebaek.
Du bliver NOK gammel en DAG
Eller til_pisser du dig BARE/
efter ANDRES BEHOV?

håber fandem aldrig den dag __kommer, hvor JEG skal til_passes/ pisses
af eb skide arabisk_pæd_SNOT der hellere
vil have en/et DDT bælte på livet,
end PASSE mennesker_______
har været turen igennem, og TROR NOK
når jeg SIGER
PSYKOSER/ rllrt lignende.

SÅ KAN DU SG: REKRUTERE selv Jesus´ sidste nadver

og hans SLÆNG__ingen TROR men alle !!!!!!!!!!!!! pisser videre i det samme SPOR

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 30-05-10 05:53

TROR den DIDSTE var til O.V.N
og et par PSYSssælkjhrepajrnhfip
Der alligevel ALDRIG pisser væk
men ALTID ligger og ULMER __________
Bare på bedre TIMER/ dage_ med andre

MEN PIS MIG_ hvis jeg yager fejl.

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 30-05-10 17:00

Ja religionen har slået mange mennesker ihjel.

Det samme har ateister, hedninger, "pseudo-religioner" som nazisme, fazisme, kommunisme o.s.v

Kommentar
Fra : Steenk1

Dato : 11-07-10 22:31

DISKEN_revised er du ikke lidt selvhøjtidelig men sjov måde du forsøger at gøre dig selv interessant på.

Der er ikke noget bevis på at Jesus har levet kun en masse gætterier helt i tråd med indholdet af såkaldte hellige bøger. Stop det selvbedrag.