/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Formatering
Fra : zepp
Vist : 506 gange
200 point
Dato : 29-05-10 14:10

Jeg har lige fået en pc formaterret af professionel, men den starter godt nok op , men kommer ikke længere end til den side hvor der står tryk F1. Sagen er den at tastaturet ikke virker trods korrekt opsætning ( trådløs). Er der nogen der kan hjælpe med det problem med hensyn til at få tastaturet til at fungere så jeg kan komme videre?

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 29-05-10 14:15

Har du prøvet at ryste dit tastatur?

Kommentar
Fra : zepp

Dato : 29-05-10 14:20

Ork ja, og prøvet med tastaturet som jeg bruger nu. Uden resultat

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 29-05-10 14:22

Pokkers! Hvis det ikke hjælper at ryste det, så er der nok ikke meget at gøre

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 210 point
Dato : 29-05-10 14:31

Prøv at tilslutte et tastetur med kabel, indtil du får tilsluttet den korrekte driver til den trådløse!

Kommentar
Fra : zepp

Dato : 29-05-10 14:48

ok det prøver jeg, når jeg får fat på sådan en tingest

Kommentar
Fra : dos-man

Dato : 29-05-10 18:50

Citat
Jeg har lige fået en pc formaterret af professionel

så synes jeg du skal bede den professionele om at lave det rigtig for hun/han har vel også instalereret den igen men bare ikke med dit tastetur og og mus

Kommentar
Fra : zepp

Dato : 29-05-10 19:55

Det koster kassen, men det må så være det der skal til!!, måske

Kommentar
Fra : dos-man

Dato : 30-05-10 00:24

hej zepp
det kan da ikke være rigtig at du skal betale for noget vedkommenden ikke har lavet rigtigt

men bag på dit tastetur og mus står der nogle tal og bogstaver
kan du skrive dem herinde

så er der sikkert hjælp på vej

PS. må man være så fræk at spg hvad prisen var ??

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 30-05-10 09:24

kan jo lige kommentere.
Hvis dit trådløse tastatur skal virke rigtigt, skal det være sat op i bios til at bruge usb tastatur. Denne her PC har ikke stik til almindelig tastatur. Kan dit trådløse tastatur bringe dig i BIOS, sandsynligvis ved at holde delete trykket ved opstart. Så har tastaturet da fat i noget.
hilsen Steen

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 30-05-10 09:36

Bundkortets batteri skal nok skiftes

Godkendelse af svar
Fra : zepp

Dato : 30-05-10 15:45

Tak for svaret severino.

Kommentar
Fra : dos-man

Dato : 30-05-10 16:22

og nu zepp
nu SKAL DU hvis din maskine køre som den skal, dælme tage en backup at den partition
som din win er installeret på . så er du fri for alt det bøvl næste gang , og så en fordel mere
du kan nemlig selv gøre det uden at det koster kassen