/ Forside/ Interesser / Helbred / Naturpleje / Spørgsmål
10  pve 300
Hårfarve
Fra : annette01
Vist : 733 gange
100 point
Dato : 28-05-10 09:08

En veninde til mig spørger, hvad hun skal bruge. Hun har gråt hår og vil gerne have det farvet lys gyldent?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-05-10 09:42

Hun skal bruge en damefrisør....

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 28-05-10 10:52

Der findes et hav af produkter, der lover ALT, men hvis hun vil være sikker på at det ikke bliver nikotin / tisgult, så skal hun til en frisør.

Derefter er det nemmere at holde blegningen ved lige med hjemmeprodukter. Lige nu er det hotteste farvebomber, som er en hårkur, der frisker farven op + plejer http://www.nicehair.dk/picview.asp?pid=6451

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 100 point
Dato : 28-05-10 16:03

Jeg tror det bedste resultat for hende er ikke at farve det, men at få lyst farvede striber i det hos en frisør. Det giver et flot spil til håret. Og det vil se helt lyst ud.

Godkendelse af svar
Fra : annette01

Dato : 29-05-10 14:39

Tak for svaret granner01.
Det råd modtager hun.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 29-05-10 14:53

Jeg har selv fået det og det er flot. Bare med mørke striber.