/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Meddelsesvindue
Fra : sdam
Vist : 710 gange
500 point
Dato : 26-05-10 08:50

Når jeg ønsker at lave en ny mail ved hjælp af "opret meddelelse" fremkommer der pludselig et standardvindue frem uden de standarder som jeg selv har opsat (autosignatur, skrifttype, farve os.sv.).
Jeg har givetvis frakoblet et eller andet ved brug af for mange tommelfingre - men hvad?????

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 26-05-10 08:56

Kan du tjekke i :
Tools -> Mail Format -> Signatures
Se om din signatur er der og er aktiveret ved ny og ved svar.
Som du nu ønsker

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-05-10 09:09

Nu skriver du intet om hvilket mailprogram du bruger, men.....

I alle mailprogrammer kan du vælge brevpapir osv....

Når du trykker på "opret" vælger den ALTID det du har valgt som standard - og der har du åbenbart IKKE valgt DIT brevpapir som standard - derfor vælger den blot et "blankt".....

Kommentar
Fra : sdam

Dato : 26-05-10 18:41

Jeg anvender "Windows Mail". Jeg plejer ikke at skal vælge brevpapir m.v. inden jeg opretter en ny mail via "Opret meddelse", men det er som Refi sig, at når man har indstillet mailen med de personlige ønsker og design,skulle den gerne komme med den samme hver gang!
MEN jeg tror det er her jeg er lidt lost - hvor er det lige man laver sin opsætning?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 500 point
Dato : 26-05-10 19:06

Funktioner
Indstillinger
Faneblad "Meddelelse"
Brevpapir er midt i vinduet....

Kommentar
Fra : sdam

Dato : 07-06-10 11:07

Uanset hvad jeg vælger af indstillinger (skriftstyper, farver, brevpapir o.s.v.), kommer den med en fuldstændig anonym meddelsesbok, når jeg vælger "Opret meddelse". Har heller ikke muligheden for at redigerer i den skrevne tekst med "fed, kursiv & understregning"

Håber der er én der kan hjælpe mig på ret køl igen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-06-10 11:27

Geninstaller din win....

Du må jo have systemfejl....

Eller også er du ikke admin og derfor virker ændringerne ikke....

Godkendelse af svar
Fra : sdam

Dato : 08-06-10 09:25

Tak for svaret refi.